Reisgenoten gezocht voor Mongolie

Status
Niet open voor verdere reacties.

LotusgoesMongolie

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Lotus (37), en ik ga samen met 2 vrienden (31 en 35) in juli een maand naar Mongolie. Omdat er nauwelijks openbaarvervoer is in Mongolie hebben we ervoor gekozen om een gids en chauffeur te huren om samen met hen een maand door Mongolie te trekken. We slapen in tenten en bij de lokale bevolking. De voorzieningen zullen dus zeer basic zijn maar daar staat tegenover dat je fantastische landschappen zult zien en de Mongoolse cultuur van dichtbij mee kunt maken. We kunnen zelf de route bepalen.
Wie heeft er zin in dit avontuur? We zijn nog op zoek naar 1, 2 of 3 leuke, relaxte en enthousiaste reisgenoten.

Groet,

Lotus (martijn en Edwin)

Hey Lotus!

Tof bericht! Lijkt me wel tof om met anderen rond te trekken, ik heb heel wat groepsreizen achter de rug maar het lijkt me wel tof om met een kleiner groepje te gaan rondtrekken, iets relaxer en we zien wel wat er komt hé. Jullie reisstijl trekt me erg aan: tenten, lokale bevolking, natuur, ... zoeken jullie nog volk om mee te gaan trekken? ikzelf ben binnenkort 32 jaar. Je mag me altijd contacteren via mail: [email protected]. Ik hoor graag wat jullie plannen tot hiertoe al zijn :)

Dag Lotus, Marijn en Edwin
Ik vind jullie reisplan ongelofelijk goed klinken. Mongolië staat al een tijdje on the top van mijn lijstje. Benieuwd wat jullie concreet plannen en waar het relaxte deel begint. Ben 39 en eventueel een mogelijke reisgenoot doorheen 't ongerepte. Laat me iets weten als jullie interesse hebben om me aan bord te hijsen. [email protected]
Groet, Eva

Hallo Justine en Eva,

Ik heb jullie allebei een mail gestuurd op de email adressen die jullie hebben doorgegeven. Ik ben benieuwd naar jullie reactie. Groet Lotus

Dag!

Jullie reisplan spreekt mij ook erg aan. Mocht je nog op zoek zijn naar een extra reisgenoot, dan mag je mij zeker contacteren. Ik ben wel nieuwsgierig naar jullie plannen.

Groet,
Cathy (37j)
[email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan