Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoten gezocht voor Motor Tour naar Marokko

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woestijnmens

New Member
Hallo motorliefhebbers,
Wie ziet het zitten om naar Marokko te rijden met de motor en daar een 10 tal dagen rond te touren?
Ik zou graag begin april willen vertrekken dan is de warmte nog verdraagbaar
wie durft het aan?

Ik rij met een BMW K1200RS een sport/tour motor dus maar ik ben zeker geen racer
Ik wil van het landschap genieten en nieuwe vrienden maken om eventueel ook in het weekend eens samen te gaan rijden (ik ben van Belgie ,vlaams brabant)

en? al onderweg?

Hallo woestijnmens!

Ben benieuwd of de reis ook uitgevoerd is en hoe t was/is? Wegen, slaapplaatsten, kwaliteit brandstof, frequentie tankstations etc etc, heel benieuwd dus!

Hoor t graag want ga waarschijnlijk hetzelfde doen op m'n ouwe blade.

Mvg,
Bob

Hallo Bob,
De reis is spijtig genoeg niet door gegaan. Wegens gebrek aan gezelschap.
Er wordt veel gebabbelt maar weinig die het aandurven dit is mijn mening.
Wanneer zoek jij te gaan?

grt
Woestijnmens

Ja goede vraag, weet t zelf allemaal nog niet aangezien ik ook eerst wat meer info wil hebben over hoe dat allemaal moet in Marokko met reizen etc. Begrijp dat april mooi was geweest? Ik denk dat ik op z'n vroegst in September of Oktober ga. Heb me intussen even verdiept in het klimaat en zie dat alleen de woestijn met z'n 40 graden in de zomer niet echt plezierig meer is en dat het 's nachts erg koud kan zijn dus de nazomer lijkt een perfecte mix van alles!

p.s. weet niet of deze site wel deugt aangezien mijn smartfilters van hotmail dichtslaan bij mail van reisforum.nl.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...