reisgenoten gezocht voor reis naar het Zuiden

• Onderwerp starter Onderwerp starter EvyVU
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

EvyVU

New Member
Heykes,

Aangezien ik niet meer in een relatie zit maar al mijn vrienden wel en ik het niet zie zitten om alleen op vakantie te gaan, ben ik op zoek naar enkele vrouwen en mannen (25-30 jaar) om deze zomer samen voor 10 of 14 dagen (tussen 29 juli en 10 aug) op reis te gaan. Liefst geen te verre reis: ik dacht aan Griekenland, Spanje, Italië of Portugal,...

Geen trekvakantie maar op hotel. Wagen huren om er wat rond te toeren, plaatselijke excursies (zowel cultureel als avontuurlijk), af en toe eens op strand gaan liggen, terrasje doen,... . Wie dit soort vakantie wel ziet zitten, laat maar iets weten.

Groetjes,
Evy (27 jaar)

Laatst bewerkt:
Hallo Evy,

soms geen zin om naar Andalusië te trekken deze zomer ?

Ikzelf ben er 30, heb wel een partner, maar die is totaal niet 'into' reizen, dus ben ik op zoek naar een of meerdere reispartners voor deze zomer.

Groetjes,
Marita

Hey Evy,

Ik vertrek op 8 augustus naar het zuiden van Spanje voor hetzelfde als jij ongeveer gaat.
Momenteel ga ik nog alleen.
Mijn vlucht en appartement zijn wel al geboekt. Voor een babbel kan je me altijd even mailen of zo.

Groeten, Kevin

Andalousië

Hey Marita,

Ja, het is niet omdat je partner dat niet graag doet dat jij dat allemaal moet missen,hé, want op reis gaan kan echt deugd doen.

Naar waar maakt mij niet veel uit, als er toch maar iets te zien is, plaatselijke excursies.
Waarom zou je graag naar Andalousië gaan of ben je er al eens geweest?
Hoe zie jij je vakantie?

Ik zou echt graag met een groepje gaan, want je bent tenslotte wildvreemden voor elkaar en gemakkelijker als je dan met een klein groepje bent.

Groetjes,

Evy

Leuke reis toegewenst!

Hey Kevin,

Ik wens je een hele leuke reis en hopelijk vind je nog een reisgenoot!
Jammer genoeg moet ik 11 augustus naar een trouwfeest dus kan ik niet.

Groetjes,

Evy

Hey Evy,

Geen probleem, ik ben niet actief op zoek naar een reisgenoot, maar als er iemand geinteresseerd is wou ik dat altijd overwegen, omdat ik plaats heb. (Er is tijdens die periode ook familie van mij daar dus heel alleen ben ik nu ook weer niet)
Nu, hopelijk vind jij ook nog een leuke reis en veel plezier op dat trouwfeest !

Groetjes,
Kevin

Hallo Evy,

misschien best naar het zuiden van Andalusië, dicht bij zee, aangezien het in het binnenland heel warm kan zijn tijdens juli en augustus.
En natuurlijk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd !

Neen, ik ben er nog niet geweest, maar ik heb wel al veel goeie dingen gehoord over het mooie Andalucia, dus slecht kan het ginder zeker niet zijn ?

Ik ben afkomsig van Zuid-West-Vlaanderen, en jij ?

Groetjes,
Marita

vrij van 4 tot 19 augustus

Hallo Evy,

Ik wil ook héél graag naar het zuiden en ben vrij van 4 tot 19 augustus. Ik vind jouw voorstel wel aantrekkelijk en sta open om mee te gaan.

Ik ben juist terug van 2 weken Egypte en de reiskriebels steken alweer de kop op.

Als je wil kan je me bereiken via mail of msn:
[email protected]

Groetjes,
Mohamed
29 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan