Reisgenoten gezocht voor West-Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

CharlotteRien

New Member
Beste reiscompanen,

Rien en ikzelf zijn op zoek naar enthousiaste, avontuurlijke reisgenoten van ongeveer dezelfde leeftijd (wij zijn beide 26) om ons te vergezellen op een roadtripje door West - Amerika, eventueel aangevuld met een aantal daagjes New York. De periode die wij daarvoor vrij kunnen maken zijn een 3 tal weken in de maand september dit jaar. Ik zie het zitten om te rijden, al had ik graag iemand in de compagnie gehad om af en toe eens het stuur uit handen te kunnen geven :)
We zouden dit alles regelen waarschijnlijk via Connections.be. Ik ga binnenkort langs in een van hun kantoren om te vragen hoe en wat concreet. Mensen die reeds eerdere ervaringen hebben mogen hier ook altijd tips posten!

Alvast bedankt!

Groetjes

Charlotte en Rien

Dag Charlotte en Rien!

Ik ben vorig jaar naar Amerika gegaan op roadtrip en alles zelf geregeld. Indien je wat info wilt, voeg me gerust toe op fb! Groetjes

Hey Charlotte en Rien,

Ik heb ervaring met zulke reizen, ook samengewerkt met connections.

Mocht iets willen weten stuur maar en pb.

Groet,
Niels

Hey!

Ik ben die periode aan het reizen in het Noord-westen van Amerika: Oregon, Washington (misschien canada). NY was nu niet echt een van men plannen ook omdat het de andere kant van het land ligt en ik heb men ticket al van en naar Seattle.
Mijn reisgenoot heeft het laten afweten dus nu ben ik alleen en ook op zoek naar reisgezelschap.
Ik ben 23 en avontuurlijk ingesteld.
Heb al een jaartje in Oregon gewoond dus ga mijn gastfamilie van toen opzoeken (die voor gratis onderdak en veel tips kunnen zorgen!) zij wonen in Portland.
En ik weet zelf ook al heel wat interessante plaatsjes zijn en heb ook nog enkele vrienden daar wonen.
Voor de rest heb ik nog niet veel gepland. Laat maar weten moest je interesse hebben om even samen te gaan :)
en men verontschuldigingen voor het niet hebben van een rijbewijs.

groet,
Leendert

Hey!

Ik ben die periode aan het reizen in het Noord-westen van Amerika: Oregon, Washington (misschien canada). NY was nu niet echt een van men plannen ook omdat het de andere kant van het land ligt en ik heb men ticket al van en naar Seattle.
Mijn reisgenoot heeft het laten afweten dus nu ben ik alleen en ook op zoek naar reisgezelschap.
Ik ben 23 en avontuurlijk ingesteld.
Heb al een jaartje in Oregon gewoond dus ga mijn gastfamilie van toen opzoeken (die voor gratis onderdak en veel tips kunnen zorgen!) zij wonen in Portland.
En ik weet zelf ook al heel wat interessante plaatsjes zijn en heb ook nog enkele vrienden daar wonen.
Voor de rest heb ik nog niet veel gepland. Laat maar weten moest je interesse hebben om even samen te gaan :)
en men verontschuldigingen voor het niet hebben van een rijbewijs.

groet,
Leendert
Hallo, weet je de exacte data die je wilt gaan? En combinatie canada lijkt me wel interessant.
Ook een idee qua budget?
Ikzelf heb nog niks gezien van amerika.
grtjs

Hallo, weet je de exacte data die je wilt gaan? En combinatie canada lijkt me wel interessant.
Ook een idee qua budget?
Ikzelf heb nog niks gezien van amerika.
grtjs

Ik vlieg de 8ste Seatlle binnen en de 29ste weer terug.
Alles daartussen is vrij in te plannen en kan ik me heel gemakkelijk aanpassen :)
Wel zou ik zeker voor een tijdje naar Portland willen gaan, maar hoef natuurlijk niet constant samen te reizen.

Ideaal zou dus bijvoorbeeld zijn dat ik eerst naar Portland ga en dat we rond de 15de (maar heel flexibel) trekken we vandaar samen verder noordwaarts.
Ik heb zelf geen rijbewijs en zonder auto is mobiliteit vrij lastig in de verenigde staten dus voorlopig was mijn plan om een trektocht te maken (misschien een deel van het Pacific crest trail te wandelen).
Maar zoals ik al zei kan ik me heel gemakkelijk aanpassen, en moest jij graag willen rijden dan evident betalen we samen voor een auto en wordt het een heel andere soort reis. Wel zou ik nog altijd graag uit te steden blijven en de natuur intrekken!

Qua budget ben ik nog altijd in die fase dat ik een kleine kick krijg van alles zo goedkoop mogelijk te houden ;)
Het leven is er iets goedkoper als in België maar nu geen heel groot verschil

laat maar weten wat voor iets jij in gedachten had :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan