Reisgenoten gezocht voor zonbestemming in augustus...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skydriver

Member
Hey mensen,

Ikzelf ben een jongeman van 33 jaar uit de kempen.

Aangezien ik dit jaar niet echt iemand uit mensen uit mijn omgeving heb om mee op reis te gaan, ben ik nog op zoek naar nieuwe reisgenootjes om er deze zomer in augustus even tussenuit te zijn. Leeftijdscategorie: 25-35 jaar; man of vrouw speelt geen rol.

De periode waarin ik kan is van 11 t/m 25 augustus. Omdat het verlof op mijn werk reeds vastgelegd ben ik hier wel aangebonden. Bij voorkeur een reis van minstens 10 dagen of meer.

Qua bestemming had ik gedacht aan Griekenland (bv. de Cycladen, Santorini, Mykonos of Rhodos), Kroatie of eventueel de Canarische eilanden (Gran Canaria, Tenerife). Uiteraard zijn andere voorstellen steeds welkom, maar wel bij voorkeur een zonnig land binnen Europa.

Ideaal voor mij zou zijn afwisseling tussen enerzijds relaxen aan zwembad/strand, eens wat cafeetjes doen of avondje feesten, boottochtjes maken en watersport,... en anderzijds ook dingen zien en wat kleine excursies doen of avontuurlijke dingen doen (bv. met quad rijden, dagje gaan snorkelen...)

Mijn voorkeur van verblijf gaat wel uit naar een comfortabel hotel, B&B, kleine logies of een vakantiepark.

Eerst eens afspreken om elkaar wat beter te leren kennen blijft wel een must voor mij.

Als jij zo'n reis met afwisseling ook ziet zitten, laat dan gerust van je horen hier of via een privéberichtje.

Skydriver

Member
Wegens wijzigingen in de planning is dit topic niet meer van toepassing, want krijg het niet verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan