Reisgenoten gezocht! Zomer 2012

• Onderwerp starter Onderwerp starter Minne
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Minne

Member
Hallo!

Ik zit nog niet vast aan een bepaald idee voor deze zomer.
Graag wil ik er wat avontuur in brengen en vooral veel nieuwe dingen leren kennen.
Hiervoor zoek ik 1 of meerdere mensen die graag met mij meegaan voor een reis van +/- 2 weken!

Ik dacht aan een combinatie van cultuur, avontuur en de lokale dingen gaan onderzoeken. (Eventueel een Festival of event?) Liefst een doortocht, waarbij we dus meerdere zaken gezien hebben.
Als studente is mijn budget niet al te groot, waardoor ik het een beetje alternatiever wil gaan zoeken zoals couchsurfing, en hostels enzo..
Hierbij lijkt het me ook fijn om dit met liften en plaatselijk openbaar vervoer mogelijk te maken. (Ik ben deze zomer zo Griekenland rondgegaan, en dat was super!)
Ik zie het ook wel zitten om een vliegticket naar een verdere bestemming te nemen!

Ik ben vrij vanaf midden juni tot (momenteel zonder herexamens) september.
Ik ben een meisje van 19 jaar, en zoek dus ook leeftijdsgenoten (18-26 jaar) die dezelfde goesting hebben voor deze zomer! Ik sta zeker open voor suggesties, nieuwe ideeën, plannen, ...

Wie ik ben in het kort?
Een enorme actieveling, maar niet echt sportief. (Lang leve ADHD! :biggrin: )
Ik heb al veel reizen gedaan, vooral op kampen als lid en animator met Kazou.
Ik hou van reizen, theater, kunst, muziek, nieuwe ervaringen, ...

Contact me!
Minne

Reisgenoten gezocht zomer 2012

Hi Minne

Als je een mooi, goedkoop en toch alles ontdekken dat je maar wilt, mijn mening is om naar Roemenië te gaan, nu dat het land nog ongerept is en toch modern (steden); je kunt kamperen of op B&B gaan, eten is goedkoop en de Roemenen zijn heel vriendelijk en gastvrij.
De vliegtuig tickets zijn goedkoop, bus ook (zie "Eurolines").
Als je denkt dat dit land je aanspreekt, je kunt me vragen stellen over alles wat je wilt weten.
Groetjes,
Sopirla:smile:

Hey,

Ik ben een meisje van 21 en ik zou ook heel graag willen reizen. Ik zou ook graag doorheen een land trekken, ik weet nog niet goed welk land. Maar ik zou liefst binnen Europa blijven, en zo de cultuur en gewoontes van een land opsnuiven. Ik zou dit ook zo goedkoop mogelijk willen doen, dus al liftend/openbaar vervoer en coachsurfing/hostels/tent zie ik ook zitten.
Laat maar iets weten :)

Hey,

Ik ben een meisje van 21 en ik zou ook heel graag willen reizen. Ik zou ook graag doorheen een land trekken, ik weet nog niet goed welk land. Maar ik zou liefst binnen Europa blijven, en zo de cultuur en gewoontes van een land opsnuiven. Ik zou dit ook zo goedkoop mogelijk willen doen, dus al liftend/openbaar vervoer en coachsurfing/hostels/tent zie ik ook zitten.
Laat maar iets weten :)

Goede morgen, Elba,

Heb je Roemenië bezocht? Goedkoop, enorm veel natuur, mogelijkheden om te camperen overal, goedkope vliegtuigtickets, goedkoop openbaar vervoer, etenswaren zoals in België ("Delhaize" stuurt goederen naar toe), logeren in alle mogelijke manieren en goedkoop, zee, bergen, Delta (patrimonium UNESCO), noem het maar...
Hoe weet ik zeker? Ik ben een Roemeense en ik heb dagelijks contact met Roemenië en ik heb nog familie daar (in mei ga ik ze bezoeken).
Dus, ik zou zeggen, bekijk het maar...
Een goede site om je te informeren vindt je op:
[DLMURL]http://www.wereldwijzer.nl/Roemenie[/DLMURL] (geen puntjes op de laatste letter zetten - de computer geeft een fout melding !)
Als je nog info wenst, graag ter je beschikking.
Groetjes
sopirla:smile:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hello !

Over Roemenië heb ik al veel positieve verhalen gehoord !
Maar zelf ben ik er nog niet uit naar waar ik zou gaan.
Ik zoek deze zomer, in Europa, rond te trekken tussen 4 en 19 augustus.
Ik ben pro avontuur, liften, lokale mensen en festivals,...
Ik ben 22, man en enthousiast op zoek naar mede-reizigers !
Let me know !

Reisgenoten gezocht! zomer 2012

Hey Sherpa
Kijk in onze forum over "Oost-Europa" en daar heb ik iets wat posts geplaatst over Roemenië.
Als je info's nodig hebt, graag ter je beschikking !
Groetjes
Gecko

Hoi hoi.

Ik zie dit ook wel zitten. Qua bestemming sta ik ook nog voor alles open. Een vakantie met wat ontdekkingen, avontuur en soms puur genieten,... Daar ga ik volledig voor! Ik heb momenteel verlof van 22 juli tot 5 augustus. (Liefst in die periode) Laat gerust iets weten indien interesse. Iedereen welkom!

Groetjes,
Vincent

ps: ben wel 26 m

is dit voor jou? :-)

Hallo,
ik zoek medereizigers om met een (waterski)boot van België naar de Zwarte Zee te gaan, via de kanalen en rivieren van

Europa. Het zal een combinatie van roadtrip (over water) en trekking worden (slapen wil ik zoveel mogelijk in iglotentjes

doen).
Vertrek april 2012, aankomst ?.
Ik ben meer een natuur-mens dan een grote steden mens, maar het is de afwisseling die ook net zo veel goed zal doen. Ik

zoek niet noodzakelijk iemand om de hele reis mee te gaan.
Ik houd van goed eten en drinken. Ik speel graag pool in een kroegje. Als ik een berg zie, vind ik het altijd een goed idee

naar de top ervan te klimmen of wandelen. Alle sporten op en in het water houd ik van. Ik vind het heerlijk mijn omgeving

te exploreren. Net zo goed geniet ik van heerlijk niks doen ;-)
Ik heb ook een thread gestart, die je terugvind via mijn profiel
Je kan me ook bellen voor meer informatie op +32 476 37 57 51
http://www.facebook.com/pages/Captain-Sunset/199067310162721
groetjes, peter

Hi Peter
Moest mijn vakantie niet geboekt zijn, dan zou ik u vragen: wanneer vertrekken we?
Alles wat ik kan doen is misschien info's over Roemenië of over de stuk Roemenië die u gaat bezoeken...
Ik mis een fantastische reis; en ik overdrijf niet....Ik zou zeer verwonderd zijn moest u niemand vinden....
Info's over Roemenië - geen probleem !
Veel succes !
Groetjes
Gecko

PS. Hebt u iets nodig en ik kan ermee helpen, geen probleem !

heerlijk

de vragen die ik je stelde zijn al weer beantwoord gewoon door naar mijn mail te gaan kijken :D

En als ik in Roemenië aankom, zal ik zeker nog eens bij langskomen voor info!

Nog is hartelijk bedankt Gecko!

Laatst bewerkt:

Hallo Peter

Ik heb uw PM (Privé mail) gekregen en je gewone reactie.
Als iemand reageert op uw post, krijgt u een verwittiging, waar dan ook uw post plaatst.
Ik ben niet in Roemenië, ik ben in België, in Tremelo, maar als u wilt op bezoek komen, u bent altijd welkom !
En als ik nog iets voor uw plannen kan doen, met veel plezier !
Groetjes
Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan