Graag had ik in de periode juli/augustus op reis willen gaan naar een zonnige bestemming. Het maakt op zich niet zoveel uit naar waar, als het maar niet te ver is. Dit om het budget toch een beetje binnen de perken te houden. Qua vakantiestijl ben ik vooral iemand die van afwisseling houd: strand liggen, terrasjes doen, zwemmen en andere watersporten, af en toe 's avonds uitgaan... Maar daarnaast ook de omgeving verkennen: wandelen, boottochtje maken, wat dingen gaan bezoeken,... Ik wil dus zeker ook iets gezien hebben. En voor iets avontuurlijk te doen overdag ben ik ook altijd wel te vinden. Ik heb wel graag een goed hotel met comfort en een plaats waar er 's avonds ook nog iets te beleven valt.
Nog even vermelden dat ik niet kan van 23 juli t/m 30 juli.
Als er mensen zijn die dit zowat zien zitten en een voorstel hebben laat dan gerust iets weten.
Hallo, ik wel (38m) heb vorige zomer ook al gezocht hier naar mensen voor hetzelfde.Niemand gevonden.Ik zou graag hetzelfde doen als jij en graag met een klein groepje(3-6 personen).Zo is er denk ik steeds wat te beleven...ik heb ervaring met Salou....ik hou van Spanje...
hey klinkt leuk (30 v regio Gent)! slovenie, kroatie, montenegro..kan ik je allemaal aanraden, budget, zalig weer...welke periodes kan je? Met de auto beleef je wel veel meer dan met het vliegtuig, gewoon niets boeken en daar wel zien (enkel voor het zekerste een tent achterin liggen hebben)! Das pas vakantie!
hey klinkt leuk (30 v regio Gent)! slovenie, kroatie, montenegro..kan ik je allemaal aanraden, budget, zalig weer...welke periodes kan je? Met de auto beleef je wel veel meer dan met het vliegtuig, gewoon niets boeken en daar wel zien (enkel voor het zekerste een tent achterin liggen hebben)! Das pas vakantie!