Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoten gezocht zonnige vakantie!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Linne
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Linne

New Member
Hey,

Ik zoek enkele mensen die meewillen naar een zonnige bestemming... Na al wat opzoekingswerk heb ik al fijne dingen gevonden. Een trip naar Bulgarije voor 15 dagen... vertrekken met het vliegtuig op 26 augustus. Tis nen all in, voor 590 euro. Andere ideeën zijn ook goed, ook kortere reizen Dan wel landen zoals Spanje, Turkije, Italië,...

Zelf ben in bijna 20 jaar en een spontane meid. Ik hou zowel van cultuur opsnuiven als uitgaan, als een rustvakantie Ik zit in mijn laatste bachelorjaar te leuven.

Laat iets weten via privéberichtje of mail op oolinneoo@gmail.com

Groetjes,

Lin

en Wesley en Lin willen enkel met vliegtuig?

Wat is jullie budget eigenlijk? Ik bedoel dan voor de reis heen en terug enerzijds en het verblijf daar.
Ik dacht dus aan 400€ max...

Hey Kris,

Ik heb eigenlijk niet zo een echt budget vastgezet, moet wat prijs/kwaliteit verhouding zijn die belangrijk is.

Als ik vlug wat reken en tel mag het wel tot 750 EUR van mij, maar dat is wel een beetje het maximum.

groetjes,

Wesley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...