Reisgenoten gezocht, Zuid-Italië, begin september

• Onderwerp starter Onderwerp starter Evie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Evie

New Member
Ik ben op zoek naar enkele aangename zielen om met rugzak en tent naar Italië te trekken.
De streek Calabrië met zijn aangename bergdorpjes zie ik al volledig zitten, maar heb nog geen concrete plannen gemaakt
dus de sky is nog steeds de limit. :cool:

Ik kan het vliegtuig opspringen vanaf 29/08, en had gedacht aan een reisje van 10 tot 12 dagen (verlof tot 15/09, maar kan eventueel nog verschoven worden).

Geïnteresseerden laten maar iets weten.

Grtjs,
Evie (32j)

hey,

ik zoek nog een reis en reispartner voor dit jaar, dus mss is dit wel iets? Contacteer me maar als je wilt

Ilja 27m

Mag het in plaats van rugzak en tent ook het comfort van een mobilhome zijn?
Vraagt Gust, 53 met een hekel aan alleen reizen...

italie

hallo,

ik ben Karin, 37 jaar en had ook nog een europees reisje in het najaar willen doen. Maar eerder dan oktober kan ik mij niet vrijmaken, ik weet niet in welke mate jij je verlof wilt/kan verschuiven.
Zelf had ik ook al gedacht aan sardinie of sicilie (etna dan meepikken graag), een zuider europese bestemming gezien het tijdstip op het jaar. Of gewoon binnenland Italie kan echt ook voor mij.
ik besef dat september een betere periode is, maar het kan echt niet voor mij (verbouwingen waar ik bij moet zijn)
Laat maar iets weten als je er mogelijkheden in ziet.

groetjes,
karin (omgeving Waregem, west-vlaanderen)

Hoi,

ik heb ook een reisje gepland van 30/08 tot 19/09,
wordt eigenlijk Spanje normaal, rondtrekken per rugzak,

maar indien iemand het ziet zitten wil ik wel per wagen vertrekken (fiat 500, de nieuwe weliswaar), naar Italië, heb 3 weken verlof, maar hoeft niet persé 3 weken te zijn, al is 2 weken wel een must, moet eruit even,

hou van cultuur, natuur, pittoreske dorpjes, muziek, eten ! , en lachen,

zogezegd, plannen kunnen altijd wijzigen,

just give me a shout als je geïnteresseerd bent,

gr,

Pedro (34)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan