Beste,
Mijn naam is Nathalie, ben 20 jaar, student Psychologie en ben juist terug van een erasmus in Denemarken (heb daar nu voor een jaartje gewoond). Door deze ervaring ben ik erachter gekomen dat er meer in het leven is dan "achter uw boeken zitten", dus ik ben aan het overwegen om het studentenleven even achter mij te laten en om meer van de wereld te zien.
Zelf ben ik iemand die enorm graag reist, ben in de laatste maanden naar Noorwegen, Finland, Hongarije en Duitsland geweest. En als ik reis, doe ik dat liefst op een "alternatieve manier", liften, avontuur en natuurlijk Couchsurfing (hierdoor al vele boeiende mensen leren kennen en geweldige herinneringen aan over gehouden). Dingen die mij nog interesseren: Muziek (indie/pop/postrock), concerten, natuur, nieuwe dingen ontdekken, lezen, fotografie, etc.
Als je zelf van plan bent om een sabbatjaar te nemen, je dezelfde interesses hebt, een reisgenoot zoekt, of je gewoon aangesproken voelt door mijn bericht, laat dan zeker iets weten!
Groetjes!
PS. Als je iemand bent die al veel ervaring heeft in het reizen, mag je mij ook altijd contacteren. Ik vind het altijd erg boeiend om naar zo'n verhalen te luisteren.