Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoten gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

19jack52

New Member
Ben 62 en sinds kort gepensioneerd. Alleen reizen is niet zo leuk, reizen met vrienden maar verblijven in een single room maakt het duur. Welke dames zijn geïnteresseerd om mee te reizen, kamer te delen, korte of lange reizen, dichtbij of ver weg, weekendjes of citytrips ? Alles komt voor mij in aanmerking. Ik hoop op vele reactie's ...

hallo

mijn naam is Anne en ben alleenstaand en op zoek naar een reismaatje om
in juli 3 of 4 weken naar Canada Laval/montreal te reizen hotel gereserveerd met ontbijt voor 4 weken en daar en omstreken dingen te bezoeken
Ben een goedlachse persoon en houd van allerlei dingen
Natuur,water, strand, etc en heel veel plezier maken
Het is mijn droom om Canada te bezoeken ben jij ook iemand die droomt om eens naar canada te kunnen gaan
je kan me contacteren via email

diabolo1_8@hotmail.com

Hallo,

Ik ben op zoek naar een reisgenote om een 10 tal dagen naar Ijsland te gaan; dit de tweede helft van mei of in juni. Op basis van een fly and drive.
Als je meer wil weten, contacteer me gerust.

groetjes, Rose

hallo,

heb je mijn mailtje van vorige zaterdag ontvangen? Heb het voor de zekerheid nog eens verstuurd.

groetjes, Rose

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...