Reisgenoten gezocht....

patricia52

New Member
Ik ben Patricia en woon in Gent. Ik ben graag onderweg maar vind niet altijd reisgezellen.
Ik heb een kleine camper dus eventueel mensen die ook alleen met de camper reizen. Maar ik sta evengoed open voor verre reizen maar geen rugzaktoerisme.
Graag actieve vakantie ( wandelen, fietsen, raften, skien ........) en niet enkel aan een strand of en zwembad gaan liggen.
Heb reeds 41 landen aangedaan dus heb wel wat ervaring.
Ik heb nog geen plannen voor augustus. Wie heeft eventueel een voorstel. Voor logement kan ik eventueel ook via home-exchange leuke huizen vinden waar we gratis verblijven. Maar budget hotels of airbnb zijn perfect.
Volgend jaar in maart ga ik skiën in Bugarije......kandidaten ??

Groet
Pat

hi reis-liefhebster

ik, Lucas, reis met mijn bootje in noord france, luxemburg of nederland (afhankelijk van het weer): ben net gepensioneerd, actief, 15 jaar wereld bereisd met motorhome en partner (die niet langer mee kan wegens gezondheid), nu enkel met bootje achter mijn4x4 jeep: boot in water voor mooiste stukken; 2 e-bikes aan boord; flexibel programma

Als je zin hebt mee te varen, daarbij te wandelen of fetsen langs natuur en mooiste plaatsjes vh land/regio...?

ben positief, niet-roker, normaal en gezond, en zonder problemen (en zoek/verwacht dat alles ook van mn reispartner)

vragen staat vrij; ik zal eerlijk antwoorden, heb geen zin in ellenlang over en weer emailen, ben nogal direct, spontaan,

extravert, ex-manager, 1.8m x70kg, hou van zon; 5 talen; hobby =reis/foto/lezen/beetje cultuur-natuur-relax alles kan niks moet

2 dochters, 4 kleinkids

En jij? Als je zin hebt mee te varen, daarbij te wandelen of fetsen langs natuur en mooiste plaatsjes vh land/regio...? ik reis vanaf 15.8 tm 26.9, en daarna vanaf 26.10 tm 24.12 verder doorheen (zuidelijk) europa in zelfde bootje (met douche wc water keukentje, slaapplaats, binnensturing, nieuwe buitenboordmotor; achter mijn nieuwe 4x4

tot mailens, snel? ciao

Lucas

Bovenaan