Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoten groepsreizen gezocht voorjaar/najaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guinevere

Member
Beste allemaal,

Sinds enkele jaren ben ik liefhebber van groepsreizen! Natuurlijk zijn er soms kleine nadelen aan verbonden, je moet aanvaarden dat je hele route en inhoud van de reis nogal vastligt, en je hebt wat sociale feeling nodig, maar er zijn ook zoveel voordelen! Ik zou heel graag reisgenoten vinden die bereid zijn in het voorjaar (april, mei, juni) of najaar (vanaf september en later), een groepsreis willen boeken. Welke organisatie, daar komen we nog uit, de bestemming: ook overeen te komen, dit kan een Europese, korte tour zijn (Engeland, Scandinavië,...) of een wat langdurige reis op een ander continent (Thailand, Japan, Australië, USA,...).
Graag hoor ik jullie ideeën!

Hey,

Ik heb geen ervaring met groepsreizen, maar ik zou dit graag uitproberen. Ik zou in het voorjaar van 2015 graag naar Japan gaan en aangezien mijn beste vriendin vrij veel voedselallergieën heeft (o.a. Soja) ziet ze het niet zitten om mee te gaan. Ik heb helemaal geen ervaring in reizen naar verre landen en ik zou dus graag via een organisatie die reeds een groot deel regelt willen reizen. Momenteel heb ik nog niets uitgezocht behalve de bestemming

Grtjs,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...