Reisgenoten Israël/Jordanie - tussen 5/8 en 20/8

Status
Niet open voor verdere reacties.

dansmts

New Member
Ahoi,

Wegens wijzigingen in de nabije toekomstplannen ben ik vanaf 5 augustus t.e.m 20 augustus (langer zou misschien ook nog wel gaan) vrij. En aangezien begin augustus al vrij kort dag is, zijn de meeste groepsreizen vanuit België en Nederland al volzet. Vandaar de oproep hier voor reisgenoten.

Concrete plannen zijn er nog niet, momenteel ben ik aan het zien om Israël en Jordanië te verkennen. Een combinatie van citytrips en tours naar natuur/culturele plaatsen. Sowieso een dag of 2 in Petra en een excursie naar Wadi Rum en de dode zee.
Dit alles zelfstandig regelen en uitzoeken of aansluiten bij plaatselijke organisaties vanuit de hostels ginds.

Qua reisstijl houd ik het graag rustig. Liever een terras doen en gapen naar de plaatselijke bevolking dan 's avonds doorzakken in clubs (al kan een pubcrawl er wel eens inzitten). Zo veel mogelijk zien op korte tijd, maar ook geen drama dat er een paar hoogtepunten de planning missen. Genieten en stilstaan bij de pracht die de aarde te bieden heeft.

Moest deze reis je aanspreken of als je die periode vrij bent maar een totaal andere bestemming in gedachte hebt:
Geef een gil en misschien komen er wel concrete reisplannen uit verder.

Niet geheel onbelangrijk: ikzelf ben (tegen dan) 27 m uit de kempen. Een levensgenieter met een passie om de wereld te ontdekken, een tikkeltje introvert maar wordt graag uit de comfort zone gedreven en ik sta open voor alle uitdagingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan