Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoten juli 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saartjennn

New Member
Ik ben een 21-jarige meid en studeer dit jaar af. Ik zou graag begin Juli op reis gaan. Mijn vrienden kunnen niet met me meegaan die periode en nu zoek ik iemand om mij te vergezellen. Ik hou van een luilekkervakantie met uitgaan en cultuur. Ik wil nieuwe mensen leren kennen en een leuke tijd beleven, liefst rond dezelfde leeftijd. Liefst naar Spanje of Turkije.
Laat maar iets weten wie geïnteresseerd is!

Hallo,

Ben Dries 22 jaar.
Door omstandigheden moest ik mijn reis afzeggen.
Ik heb verlof in de maand juli.
De meeste van mijn vrienden kunnen niet in juli of wonen al samen.
Indien je interesse mocht hebben stuur iets terug.
Vriendelijke groet.

Hey, ik heb gans de maand juli verlof....ik zou spanje of turkije zeker zien zitten.
Genre Salou?Met het vliegtuig?

hallo

Dag Saartje
Ik ben zeker geintreseerd om in juli er is tussenuit te zijn.
Ik ga ook is graag op stap en ben ook zeker te vinde om wat cultuur op te snuiven.
Ben 27 jarige jongeman.
Heb verlof vannaf 8 juli tot en met 2 augustus.
als je moest zin mag je me altijd toevoegen op msn voor nader kennis te maken.
volckaerts78@hotmail.com
vriendelijke groeten

hey

Heb je al iemand gevonden om mee te gaan?
Ik ben ook wel geïnteresseerd

groetjes

hoi hoi.

Eventjes voorstellen hé. Ik ga voor 10 dagen van 22 juli tot 31 juli op reis naar kroatië (porec). Het kost me 530 euro voor een single kamer met ontbijt via een jongerenreisorganistie. Vervoer inclusief dus. En al de rest is perfect ter plaatse te vinden. De plannen: Er een vakantie van maken met een toffe mengeling van wat cultuur en soms wat relax. Overdag toffe stadjes, parken, marktjes, ... bezoeken en 's avonds wat rondkuieren en de sfeer wat opsnuiven van de lokale caféetjes. Of eens een avondje uit. Gewoonweg iedere dag een tof avontuur. Lijkt dit je wat? Iedereen die zin heeft mag gerust mee. Laat me gerust iets weten.

Groetjes Vincent

ps: ben 25 m w-vl

Ik heb nog steeds niemand gevonden maar de tijd dringt wel, ik wil echt iets leuk doen begin Juli! Zo een rondreis lang Canarische eilanden klinkt ook echt tof! Maar ik heb daar totaal geen ervaring in! Maar anderzijds een reis genre lloret of salou klinkt even leuk! Ik wil gewoon een leuke reis met een groepje waar ik me kan amuseren en nieuwe mensen leren kennen. Er is ook zoiets als travel2gether (check google), daar zijn nog veel plaatsen vrij naar chersonisos! Geïnteresseerden: reageer aub!!

Ja zeg das weer zo typisch he!Ik reageer maar krijg geen reactie!?Als je alsnog naar spanje ofzo wil zal je toch wat minder kieskeurig moeten zijn?Ik zie hier toch geinteresseerden genoeg...

Hey!

Ongeveer zelfde verhaal hier. We hadden met 3 een reis gepland begin juli maar gaat uiteindelijk niet door.

Wij zijn, een net afgestudeerd meisje van 22 jaar en een jongen van 23 die reeds een jaar werkt. Beiden uit de provincie Antwepren. We willen gewoon met nog wat vrienden op reis naar gelijk waar, niet te duur, maar ook niet saai.

Ons tijdsframe is 9juli tot 20 juli.

Wat zijn jullie plannen??

Ik stel voor zaterdag 18 juni eens samen te komen om eens concreet te bepalen hoe of wat.Wie zou kunnen en wie wil?Tijd om wakker te schieten dus!

ik zou eventueel nog kunnen.
maar misschien zijn er mensen die wel mee willen maar de 18de niet kunnen (het is nogal kort dag he).
dus mensen laat iets weten.

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...