Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoten juli-augustus, Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Ik heb er het afgelopen schooljaar al een aantal mooie reizen opzitten (Peru, Barcelona, Parijs, Argentinië). Van februari tot mei heb ik 3 maand rondgetrokken in Argentinië. Nu heb ik nog geen plannen kunnen maken voor de zomer maar ik heb de maanden juli en augustus opnieuw vakantie. Ik ben 29, leerkracht basisonderwijs, vegetariër, niet bang van avontuur en in redelijke conditie. Ik ben op zoek naar reisgenoten leeftijd tss. 25j-35j. ongeveer die graag deze zomer een reisje maken binnen Europa. Ik heb een wagen maar ook autostop is mogelijk. Indien de bestemming niet haalbaar is overland is vliegen ook een optie. Ik hou van wandelen in de natuur, cultuur en ontspanning. Eens een stapje zetten en eens op strand liggen kan ook maar geen week aan een stuk . Ik ben een gemakkelijk en sociaal persoon en hoop hier leuk gezelschap te kunnen vinden. Vorige zomer een zeer geslaagde reis gemaakt naar Peru met 4 personen via reisforum. Eens met wat mensen afspreken om ideeën naast mekaar te leggen en aan te voelen of er een goeie vibe is lijkt me ook het best. 19 juli en 23 augustus moet ik wel in België zijn voor trouwfeesten maar daarbuiten nog zeer flexibel.
Zijn er al plannen? Wie wil samen wat uitwerken? Graag een berichtje via mail: saartjedewever@gmail.com
Wie weet waar zitten we over een paar weken
Tot hoors,
Saartje

Hey.
Heb je al iemand gevonden voor mee opreis te gaan?
Ik ben opzoek naar iemand voor in augustus mee opreis te gaan.. liefst met de vlieger naar een goe warm land.
Ik heb de eerste 2 weken van augustus verlof. Maar ik kan pas vertrekken vanaf 8 augustus.
Ik ben een vrij sportief iemand. Ik luier wel eens graag aan het zwembad of zee.. maar ik doe ook heel graag mee aan excursies zoals sportief als cultuur..
Heb jij enige voorkeuren waar je graag naartoe zou willen gaan?
Groetjes

Hey Saartje,

Heb je al iets of iemand gevonden voor je trip in Augustus?
Ik plan een trekking in Ijsland, ergens tussen 2aug en 21aug (afhankelijk van vluchten) en zou dit graag met een leuke reispartner doen. Ben avontuurlijk ingesteld en weet heel goed mijn plan te trekken en ook fysiek in orde.
In het verleden heb ik al vaak trekkings en backpacking gedaan, ik ben dus geen roekeloze avonturier die teveel risicos neemt.

Wil je meer info? vraag gerust!

grts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...