Reisgenoten mei/juni 2013

• Onderwerp starter Onderwerp starter Frou
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Frou

New Member
Hallo!

Ik ben op zoek naar reisgenoten die tussen de periode van 17 mei en 9 juni of van 12 tot 20 juni een weekje willen gaan relaxen in de zon.

Ik ben zelf een studente vroedkunde die wegens omstandigheden haar stage doet tijdens de zomervakantie, vandaar dat mei/juni mijn enige mogelijkheid is.

Het liefst ga ik voor een goedkope all-informule en zien we dan ter plekke wel of we een dag naar een stad gaan, aan het strand/zwembad blijven lommelen of een keertje meedoen aan een of andere sportactiviteit

Geinteresseerden mogen altijd eens een berichtje sturen!

Hallo!

Ik ben op zoek naar reisgenoten die tussen de periode van 17 mei en 9 juni of van 12 tot 20 juni een weekje willen gaan relaxen in de zon.

Ik ben zelf een studente vroedkunde die wegens omstandigheden haar stage doet tijdens de zomervakantie, vandaar dat mei/juni mijn enige mogelijkheid is.

Het liefst ga ik voor een goedkope all-informule en zien we dan ter plekke wel of we een dag naar een stad gaan, aan het strand/zwembad blijven lommelen of een keertje meedoen aan een of andere sportactiviteit

Geinteresseerden mogen altijd eens een berichtje sturen!

Heb je een speciale voorkeur, van het moet daar zijn en het moet zo'n complex zijn.... of het moet met het vliegtuig zijn... Dus wat zeker is, is dat het voor jou een hotel moet zijn met all inclusive?? Geen appartent?? En misschien met de auto??
Zeg eerst eens naar waar je wil en naar waar zeker niet. VB: Zuid-Frankrijk = ok of niet ok ,................ graag wat meer info, want ik kan mei en juni, geen probleem, maar zou graag weten wat je zoal wl, bestemming, vervoer, overnachting,... eten,.. of valt er daar nog over te praten samen??

Groetjes,

Tom.

Heb je een speciale voorkeur, van het moet daar zijn en het moet zo'n complex zijn.... of het moet met het vliegtuig zijn... Dus wat zeker is, is dat het voor jou een hotel moet zijn met all inclusive?? Geen appartent?? En misschien met de auto??
Zeg eerst eens naar waar je wil en naar waar zeker niet. VB: Zuid-Frankrijk = ok of niet ok ,................ graag wat meer info, want ik kan mei en juni, geen probleem, maar zou graag weten wat je zoal wl, bestemming, vervoer, overnachting,... eten,.. of valt er daar nog over te praten samen??

Groetjes,

Tom.

Hoi Tom!

Ik wil zoveel mogelijk genieten van een weekje weg, dus het vliegtuig zou volgens mij het beste uitkomen. Ook heb ik geen vast rijbewijs en beschik ik sowieso niet over een auto, dus veel andere opties zijn er op dat vlak sowieso niet.

Alles wat warm is met een zwembad/strand is goed voor mij. Een all-inclusivedeal zou in mei vooral het goedkoopste uitkomen geloof ik, dat is nu een last-minute dan plus buiten het hoogseizoen. Zo heb ik al tickets all-in voor Tunesië gevonden aan 300 euro, all in.

Over alles valt sowieso nog te praten, maar ik kies sowieso liever een een gemakkelijke all-in oplossing dan voor een heleboel geplan. Ik heb namelijk eerst nog examens, dus veel tijd om iets uitgebreid te plannen ga ik sowieso niet hebben.

Groetjes

Weekje weg

Dag Frou,

Intussen al iemand gevonden voor een weekje weg in mei of juni, indien niet ik zou dit wel zien zitten

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan