Reisgenoten New York Gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil

New Member
Ik plan om rond september-oktober-november een weekje weg te gaan naar New York, al vind ik niemand die kan/wil meegaan. En alleen is maar alleen, dus zoek ik nog iemand die ook geintereseerd is om mee te gaan!! alles is nog bespreekbaar. Ikzelf ben er 20, en zoek ongeveer iemand rond die leeftijd.

Ook tips over do's and don'ts zijn meer dan welkom !! :tongue:

Laatst bewerkt:
Hey Lil!

New York is fantastisch. Het is zeker de moeite om een aantal dagen te blijven. Je kan er goedkoop een hopon-off busje nemen, voor 2 dagen. dan heb je alle toeristische zaken wel gezien. Echter, je MOET ook het park zien, en de gebouwen errond.

's Avonds zijn er veel clubs, maar da's duur. Het eten is niet duur, maar dan moet je mssch wat zoeken wat je wil (afh van hoe kieskeurig je bent). de obers zijn opdringerig met hun fooien, maar ga gewoon uit van 12% meer dan de prijs op het plakkaat.

Ik ben jammer genoeg niet op stap geweest. Het schijnt de moeite te zijn, als je weet waar je gaat. Er is altijd iets te doen, al was het maar een broadway show.

Laat je niet afzetten: NYC is goedkoop, zo lang als je je portefeuille dicht houdt :) Let wel dat je een OK hotel zoekt.

Groetjes en veel plezier!
Steph

:)

Hey Lil, staat je vraag nog open?

Voor mij is ook nog alles bespreekbaar, behalve de datum. Ik kan na 21 september vertrekken, maar moet op 9 oktober weer terug zijn ivm werk. Ik ben een jongen, 24 jaar en kom uit Nederland (Brabant).
Groeten,

Michiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan