Reisgenoten of activiteitenbuddys gezocht

Jvdb

Member
Hey iedereen,

Ik heb de laatste 2 weken van Juni verlof (14-27) en ik zoek mensen die samen wat activiteiten willen doen of zelf een korte trip (misschien binnen Belgie of naar een buurland).
Zelf ben ik 36 en woon te Gent.

Ik hou van een hele serie verschillende activiteiten (lopen, fietsen, mountainbiken, zeilen, beginnend kiter, zwemmen) en ben bereid zowat alles te proberen.
Al kan ik natuurlijk evengoed genieten van lekker eten, terrasje doen, alles waar je zin in hebt is best oke:)

Stuur gerust een pb als je zin hebt of laat een berichtje achter

Jvdb

Member
Dit waren overgedragen dagen van vorig jaar, die moesten helaas op voor einde Q2😉
Ik heb nog mijn verlof van dit jaar, maar ik wacht even om te zien hoe de epidemie evolueert voor ik boek, al denk ik dat je in Augustus zeker wel op verlof zal kunnen gaan

miesyljo

Member
Hallo Jvdb,
Geen zin om 13sept naar Zuid-Europa (Griekenland, Portugal, Zuid-Frankrijk of Kroatië) te gaan voor een (grote?) week toevallig? Ik ben al gevaccineerd en zie dat wel zitten om met een groepje van 4 iets te huren met ontbijt ;) Heb een oproep geplaatst. Groetjes en succes met je oproep voor in juni! Mieke

reissmurf

Active Member
Dag jvdb,
ben een jonge 50-er uit Leuven, hou ook van watersporten, beginnend kiter ook
in Nederland kan je eventueel nog kite les volgen op camping ofzo,
heb 2de helft van juni ook vrij

Bovenaan