Reisgenoten - sept of okt - Peru evt.?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ovs

New Member
Hallo,

Ik ben een 24-jarige jongen uit Gent en ben aan het kijken voor een reisje in september of oktober van een tweetal weken. Data nog te bepalen. In eerste instantie dacht ik aan Peru om daar oa. de Inca Trail te gaan volgen, maar ik sta zeker open voor andere bestemmingen.

Ik hou van avontuurlijke reizen, lekker eten, cultuur, natuur, lokale bevolking en andere reizigers ontmoeten,... maar ook van een beetje ontspanning af en toe.

Tijdens mijn laatste trip reisde ik alleen de Transsiberische spoorlijn af van Moskou tot China, en ik heb onderweg het geluk gehad geweldige mensen tegen te komen, maar het lijkt me nog leuker om al meteen met enkele mensen te vertrekken. Ik ben op zoek naar reisgenoten van ongeveer dezelfde leeftijd die mijn passie voor reizen delen.

De meeste van mijn vrienden zijn volop aan het sparen etc. en houden het op iets kleinschaligere reizen, terwijl ik graag wat verder de wereld induik. Vandaar dat ik hier even een kijkje kwam nemen.

Laat gerust iets van je horen en wie weet tot binnenkort!

Hallo,

Tot mijn grote spijt heb ik tweede zit en kan ik pas in september op reis vertrekken. Zuid-Amerika spreekt mij aan.
Als je interesse hebt, laat het gerust weten.

mvg,

Sofian

Hallo,

Ik ben Matthias, een sportieve 27-jarige Consultant uit Gent.
Die op zoek is naar cultuur, avontuur en natuur ergens ver weg.
Ik zou heel graag in groep (met mensen rond dezelfde leeftijd) Peru willen bezoeken.
Duur: 2- 3 Weken
Periode: 2017, ik ben flexibel in het nemen van verlof
Bucketlist: Lima, Cusco, Machu Picchu, Inca Trail, Titicacameer en Cruz del Condor.

Heeft u al iemand/groep gevonden?

Hoi,

Vakantie voor 3 weken vanaf 10/10. Iemand van jullie nog interesse voor een avontuurlijke reis naar Zuid-amerika/Azië?

hallo ik vertrek donderdag naar kroatie met de auto en carvan je kan mee geen kamperen of gewoon mee rijden en daar doen wat je wil en na de vakantie terug afspreken om naar huis te rijden laat maar iets weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan