Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoten voor een groepsreis naar Rusland september 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne0908

New Member
Hallo,

Ik ben Anne, 22 jaar.

Volgend jaar wil ik graag met Kriskras op groepsreis naar Rusland. Ze bezoeken Sint-Petersbrug en Moskou.

De reis vindt plaats tussen 3 en 12 september.

Zijn er nog mensen hier die interesse hebben om te gaan?

Alle info staat op de website www.kriskras.be

Groetjes,

Anne

Moskou & Sint-Petersburg

Heyla,

Ziet er leuk uit! Maar ik vind het eerlijk gezegd wel erg duur voor wat het is (oa maaltijden niet inbegrepen). Ik heb bijvoorbeeld hetzelfde betaald voor 15 dagen Thailand, waarbij de helft van de maaltijden inbegrepen was... Wil je per se naar daar met Kriskras, of sta je ook open voor andere bestemmingen/reisorganisaties?

Raf

Rusland

Hey,

Een andere bestemming liever niet. Maar een andere reisorganisatie kan wel.

Ken je er andere? Wat zijn daar de voorwaarden?

Groetjes,

Anne

rusland

hmm ik heb eigenlijk enkel ervaring met FOX. Dit is nu nog grotendeels een NL reisorganisatie, www.FOX.nl. Af en toe zitten ook Belgen in de groepen.

Als je alleen gaat is singlereizen ideaal. Je reist in groep met een 20-tal andere singles (of mensen die alleen op reis zijn), ideale verhouding zelf dingen doen/met de groep mee, prima reisleiding,...

Ze hebben heel wat bestemmingen maar blijkbaar niet rusland zie ik... Als je naar de prijzen kijkt: natuurlijk zitten er ook een paar duurdere tussen maar bijvoorbeeld 18-daagse singlerondreis Actief Costa Rica heb ik al gedaan, voor dezelfde prijs als jouw reis, alleen dus dubbel zo lang en veeel langere vlucht enzo... Mijn volgende reis in 2011 wordt denk ik 17-daagse singlerondreis Puur Zuid-Afrika , ergens in maart. Een iets duurdere reis, maar ook al heel veel goede verhalen over gehoord!

Als je geïnteresseerd hebt laat je het me maar weten!

Raf
http://www.fox.nl/single-reizen/rei...eis-actief-costa-rica_p3983_algemeen.asp?sr=5

Hey,

Ik heb de website van Fox eens bekeken ondertussen. Het ziet er niet slecht uit, maar voor zo'n lange reis moet je natuurlijk heel wat verlofdagen inzetten, en ik heb er maar 20 per jaar.

Hiervan heb ik er 5 of 6 nodig voor een kamp dat ik tijdens de zomer ga doen. En dan blijft er al niet meer zoveel over. Dan heb ik liever nog twee kortere vakanties dan één lange.

Verder zou ik het leuker vinden om met een merendeel aan Belgen te gaan.

Zuid-Afrika wil ik ooit ook eens doen, maar nog niet dit jaar.

Groetjes,

Anne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...