reisgenoten voor Ijsland 4x4 trip gezocht augustus 2015

• Onderwerp starter Onderwerp starter Levi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Levi

New Member
Hey

Ik stel mezelf even kort voor: vrouw/28j/sportief/goedlachs/enthousiast/avontuurlijk/nieuwsgierig/sociaal.

Ik zoek mensen die geïnteresseerd zijn in een avontuurlijke en actieve rondreis in Ijsland deze zomer.
Ik kocht reeds mijn vliegtickets en ik vertrek op 28/07/2015 naar Reykjavik en keer terug naar België op 26/08/2015. Dit geeft mee een kleine maand ter plaatse. Zonder reispartner zal ik het openbaar vervoer moeten rekenen maar ik zou natuurlijk liever met 1 of meerdere personen een 4x4 huren.
Vrijheid in gaan en staan waar je wil, vind ik op reis wel een pluspunt dus wie zich geroepen voelt, aarzel dan niet ;-)
Graag spreek ik op voorhand af om elkaar te leren kennen en om interesses/verwachtingen i.v.m. de reis op elkaar af te stemmen.

Hopelijk tot binnenkort
Groetjes

Levi

Hallo Levi,

Ik weet niet of je oproep nog actueel is, maar wij (2x M, 2x NL) zijn in augustus twee weken in IJsland met een 4x4 aan het rond trekken, en hebben eventueel nog een plaatsje voor je vrij.

Aankomst in IJsland op donderdag 6-8 in seydisfjördur, en ivm met "verplichtingen" vrijdagavond 8-8 t/m zondag in Reykjavik waarna we naar het binnenland gaan. Wij hebben op donderdag 20-8 de boot terug vanaf seydisfjördur naar Denemarken. Overnachting dmv kamperen.

Ik hoor graag van je.
Gr. Robert

Zit op dezelfde boot als jullie. Graag sms 0623558344, groet, ann
Hallo Levi,

Ik weet niet of je oproep nog actueel is, maar wij (2x M, 2x NL) zijn in augustus twee weken in IJsland met een 4x4 aan het rond trekken, en hebben eventueel nog een plaatsje voor je vrij.

Aankomst in IJsland op donderdag 6-8 in seydisfjördur, en ivm met "verplichtingen" vrijdagavond 8-8 t/m zondag in Reykjavik waarna we naar het binnenland gaan. Wij hebben op donderdag 20-8 de boot terug vanaf seydisfjördur naar Denemarken. Overnachting dmv kamperen.

Ik hoor graag van je.
Gr. Robert
Zit op dezelf
Hallo Levi,

Ik hoor graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan