Booking.com

Reisgenoten/ Whatsapp groep

Kurt1971

Member
Een tijdje geleden werd een topic gepost om reisgenoten annex vriendengroepje te zoeken om samen actieve dingen te ondernemen. Er werd massaal gereageerd maar blijkbaar is er om welke reden ook geen vervolg aan gegeven. Ik wil dit eventueel wel verder zetten aangezien de vraag er nog altijd is. Dus stuur een reply en ik voeg jullie toe via WhatsApp of we komen eerst eens samen. Lijkt mij gewoon tof! Ik verzamel eerst alle reacties tot 15 januari en zal dan de groep opstarten. Dus als jullie hiervoor niets horen no panic... ( Datum is gewoon richtlijn, aansluiten kan later ook)
Groeten Kurt

Kurt1971

Member
Beste reizigers,
Alvast fijn dat jullie gereageerd hebben. Ik denk dat we best een Whatsapp groep opstarten om te communiceren en op termijn ook eens in levende lijve afspreken. Ik stel voor dat jullie voorlopig een mail sturen naar mij kurt.accou@gmail.com en dat ik dan meer informatie geef. Zelf ben ik 48 J, ervaren reiziger, woonachtig in Leuven.
Ondertussen hebben er 10 mensen gereageerd. Dus ik hoop dat ik 10 reacties kan verwachten via mail. Als jullie voorstellen, ideeën hebben laat het dan even weten. Kunnen jullie je kort even voorstellen in de mail.
Groeten Kurt

Kurt1971

Member
Beste reizigers,

Toch al een 7 reacties via mijn persoonlijk émailadres. Eind januari zal ik jullie verder info verlenen over een mogelijke bijeenkomst. Ik lees vooral dat de gemeenschappelijke noemer is om reisgenoten te vinden of reisverhalen te delen. Top!
Tot binnenkort.
Ps Na eind januari sluit ik de topic af.

Kurt1971

Member
Morgenavond na 20 u , zal ik de mails en gsmnummers verzamelen. Jullie krijgen dan verdere info om af te spreken. Groeten Kurt

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan