reisgenoten zomer 2012

• Onderwerp starter Onderwerp starter evy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

evy

Member
Ik ben op zoek naar reisgenoten/compagnie voor komende zomers en gedurende het jaar.
Ik weet nog niet concreet waar ik naar toe wil reizen..maar ik sta open voor verschillende bestemmingen. Er zijn ook enkele festivals in het buitenland waar ik graag naar toe zou willen gaan (worldwide festival, outlook,..)
Verder wil ik zeker contact houden voor activiteiten in Belgie , ik zoek steeds mensen voor naar optredentjes te gaan, festivals, beetje chillen in het zonnetje....

Ik zelf ben 21 jaar, van Oost-Vlaanderen en ik werk in Gent. Ik ben geinteresseerd in cultuur, kunst, natuur, muziek, reizen, feestjes,...
Reizen betekent voor mij de plaatselijke cultuur ontdekken, rondtrekken, stadjes en de streek verkennen, relaxen aan het strand, en s'avonds af en toe eens een feestje doen. Maar eigenlijk sta ik open voor verschillende soorten reizen.
Ik ben vooral op zoek naar spontane easygoing, open-minded mensen tussen 20 en 28 jaar, man of vrouw maakt niet uit.
Aarzel zeker niet om mij te contacteren

Klinkt erg leuk en ik zoek bij voorkeur ook een combinatie van feesten/relaxen en omgeving verkennen/cultuur. Ben 27m.

Bourgondische reisjes

Evy,

Ik ga van 11juni tot 16juni naar Frankrijk wa rondchillen in Frankrijk. Mé de auto, mountainbike en tent. Dorpjes bezoeken, de genieten van de natuur. Goed eten en een dikke pint horen daar ook bij. Eventueel couchsurfen bij minder weer.
Ik trek er regelmatig nog eens op uit, dus andere keer zou ook kunnen.
Festivalletjes vind ik vree wijs maar om er speciaal voor naar de andere kant van Europa te rijden is minder mijn ding.

Iets voor jou om me te vergezellen om de Bourgondiër uit te hangen?
[email protected]

Hey Evy,

Ik zou ook graag er op reis trekken met een avontuurlijke touch.
Ik zou graag een railpass nemen om door europa te trekken.
Ik ben ook open minded en sta open voor veel dingen.

Als je nog niets gepland hebt, laat maar weten :)
Voor een korte citytrip ben ik ook wel voor te vinden

Groetjes,

Eva

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan