Reisgenoten zomer 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathaliee

New Member
Hallo allemaal!

Ik ben een 18jarige studente die de laatste tijd erg veel zin heeft gekregen om de wereld te ontdekken. Ik ben dus op zoek naar mensen die dit samen met mij willen doen! (Die ongeveer even oud zijn als mij)

Specifieke voorwaarden qua landen zijn er niet, ik sta voor alles open! Maar ik zou het graag goedkoop houden (Couchsurfing, kamperen, hostel,...). Het liefst zou ik deze zomer al beginnen!

Wat zou ik graag willen doen? : Cultuur, Weggaan, natuur, nieuwe mensen leren kennen, etc.

Als dit je aanspreekt, stuur me dan een berichtje?
(Ik heb hier niet zo veel ervaring mee en het is vrij impulsief, dus als ik essentiële dingen vergeet, vraag je het maar!:biggrin:)

Hey, ik ben ook een 18jarige studente en mogelijks op zoek naar een reisgenoot :) Het enige probleem is: nog geen idee of ik al dan niet herexamens zal hebben!
Ik was misschien van plan om eind augustus alleen te gaan couchsurfen in Engeland, van stad tot stad, heb dit nog nooit gedaan, maar lijkt me super! Andere plaatsen waar ik graag naar toe wou waren Italië (Toscane :D), Schotland, Polen, maar ik sta open voor zowat alles ^^

Hallo allemaal!

Ik ben een 18jarige studente die de laatste tijd erg veel zin heeft gekregen om de wereld te ontdekken. Ik ben dus op zoek naar mensen die dit samen met mij willen doen! (Die ongeveer even oud zijn als mij)

Specifieke voorwaarden qua landen zijn er niet, ik sta voor alles open! Maar ik zou het graag goedkoop houden (Couchsurfing, kamperen, hostel,...). Het liefst zou ik deze zomer al beginnen!

Wat zou ik graag willen doen? : Cultuur, Weggaan, natuur, nieuwe mensen leren kennen, etc.

Als dit je aanspreekt, stuur me dan een berichtje?
(Ik heb hier niet zo veel ervaring mee en het is vrij impulsief, dus als ik essentiële dingen vergeet, vraag je het maar!:biggrin:)

Hey,

Ik ben Isabel, 21 jaar.
Voor deze zomer heb ik jammer genoeg al plannen.
Maar volgend jaar ben ik van plan naar Zuid-Korea te gaan.
Als ik vragen mag "wat is u budget" (ik vraag dit aan iedereen, meeste mensen hebben een zeer laag budget waardoor je met zo een budget geen verre reis kan doen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan