Reisgenoten zuid-Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skydriver

Member
Hey,

Ikzelf ben een jongen van 24 jaar uit de kempen en ben nog op zoek naar één of meerdere reisgenoten. (m/v)

Ik had gedacht aan een zuiderse bestemming binnen Europa (zoals bv Griekenland of Spanje,...); waar er 's avonds zeker ook wat te beleven valt. De ideale vakantie voor mij is een afwisseling tussen chillen: strand liggen, terrasjes doen, zwemmen en andere watersporten, 's avonds uitgaan... & de omgeving verkennen: wandelen, boottochtje maken, wat dingen gaan bezoeken,...

Voorwaarden:
- Leeftijd: tussen 18-27 jaar (m/v maakt niet uit)
- Bestemming: binnen Europa
- Periode: liefst in juli, augustus (of eventueel begin september)
- Vooraf eerst paar keren afspreken om zeker te zijn dat het kliekt

Als er mensen zijn die zo'n vakantie wel zien zitten of meer willen weten dan laat je maar iets achter hier of via pm.

Laatst bewerkt:
Hey,

Ikzelf ben een jongen van 24 jaar uit de kempen en ben nog op zoek naar één of meerdere reisgenoten. (m/v)

Ik had gedacht aan een zuiderse bestemming binnen Europa (zoals bv Griekenland of Spanje,...); waar er 's avonds zeker ook wat te beleven valt. De ideale vakantie voor mij is een afwisseling tussen chillen: strand liggen, terrasjes doen, zwemmen en andere watersporten, 's avonds uitgaan... & de omgeving verkennen: wandelen, boottochtje maken, wat dingen gaan bezoeken,...

Voorwaarden:
- Leeftijd: tussen 18-27 jaar (m/v maakt niet uit)
- Bestemming: binnen Europa
- Periode: juli, augustus of september
- Vooraf eerst paar keren afspreken om zeker te zijn dat het kliekt

Als er mensen zijn die zo'n vakantie wel zien zitten of meer willen weten dan laat je maar iets achter hier of via pm.

ben zelf 20 kom uit west vlaanderen en zou graag naar spanje gaan
periode liefst in juli 3-4 week heb verlof van 7 juli tot 2 augustus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan