Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoten Zuid Spanje gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk V

New Member
Hoi allen,

Ik ben op zoek naar reisgenote die meewil naar Zuid Spanje voor een 10 tal dagen. Dit kan in de laatste 2 weken van Juli of de laatste 2 weken van Augustus. Logement ter plaatse bied ik gratis aan daar het om mijn eigen vakantiehuis gaat. Je beschikt over een aparte slaapkamer-badkamer. Verder is alle comfort aanwezig. Het vakantiehuis situeert zich op een 30 km van Alicante. Wat heb ik verder te bieden : veeeeeel humor, zon en zee ( zitten op 400 meter van strand en zee). Wat zoek ik? Goedlachse dame, leeftijd speelt geen rol, met kinderen kunnen omgaan ( mijn zoontje van 7 gaat ook mee), iemand die niet alleen van zonnen houd maar ook van een uitstapje, wandeling, marktje doen...enz......kortom een alledaagse dame. Voelt u zich geroepen, hebt u interesse, contacteer me dan. Wat moet je zelf voorzien? Simpel, uw vliegtickets, das alles...Laat maar van je horen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...