Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoten Zweden in juli !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kirstendk

Member
heeeey iedereen !!

Deze zomervakantie van 11 tot 20 juli is er een prachtige reis naar zweden met afya (reisgroep) maar omdat er nog maar 2 mensen zijn ingeschreven doe ik een oproep omdat er minstens 12 mensen moeten ingeschreven zijn anders gaat de reis niet door ! dus wie zin heeft in deze avontuurlijke en nooit te vergeten reis zeker inschrijven op de site afya.be en verder doorklikken naar avontuurlijke reizen en daar staat zweden op de 2 e pagina , de leeftijdsgroep is vrij ruim omdat het van 18 tot 30 jaar is . Korte informatie over de reis is dat het een kanotocht is en slapen onder een blote sterrenhemel en zo veel meer dus zeker de site afya.be checken!

Alvast bedankt en groetjes van kirsten

zweden

Dag Kirsten

Ik ben enig jaren terug met kriskras (kriskras.be) 3 weken naar Zweden geweest. Het is een stuk duurder maar je hebt zoveel meer Zweden. 't Was echt een fantastische reis.

groeten
reskamrat

hey ,

ik zal zeker de site kriskras eens bekijken . Heb al vell positieve dingen gehoord over kriskras ! bedankt om te reageren

groetjeees !

zweden

Dag Kirsten

Ik ben enig jaren terug met kriskras (kriskras.be) 3 weken naar Zweden geweest. Het is een stuk duurder maar je hebt zoveel meer Zweden. 't Was echt een fantastische reis.

groeten
reskamrat

Kirsten,
Fijn dat je een fantastische reis had met KrisKras

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...