ReisgenoteTurkije in juli/augustus 2014 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rachel86

New Member
Holaaaa,

Ik ben een meid van 28 jaar en ik wil deze zomer graag er even tussenuit..
Hierbij denk ik aan een low budget vakantie naar Turkije bv Bodrum of Side.

Ik vind het heerlijk om te luieren aan het strand of zwembad, maar ik vind duiken, snorkelen en andere diverse watersporten ook geweldig.
Hamam inplannen op de eerste dag, scrubben/massage heeeerrlijk :)

In de avond lekker een keertje uit eten, terrasje zitten, boottochtje, shoppen en zo nu en dan lekker dansen in een van de leuke bars.

Wie wil er mee ?

Grt, Rachel

Laatst bewerkt door een moderator:
hey Rachel,
Leuke ideeen heb je zeker, dat zijn allemaal activiteiten die ik ook leuk vind, maar is
spanje soms te ver, turkije is zeker mooi en goedkoop!
groetjes valencio

Hoi, zoek je persé een reisgenote? Anders wil ik wel met je mee. Ben nog nooit in Turkije geweest, maar ben toevallig ook aant kijken naar hotels in Turkije. En anders Menorca

Hoi Rachel,

Ben je nog op zoek naar een reisgenote? Ik hou ook erg veel van een strandvakantie waar je lekker kan relaxen en af en toe eens wat kan gaan doen..

Zoek je nog iemand, dan hoor ik het wel van je!

Groetjes
Daisy

Klinkt goed Rachel! Alleen moet het in mijn geval wel een lastminute zijn... Mijn vakantie loopt maar tot ca. 22 juli.

Holaaaa,

Ik vind het heerlijk om te luieren aan het strand of zwembad, maar ik vind duiken, snorkelen en andere diverse watersporten ook geweldig.

In de avond lekker een keertje uit eten, terrasje zitten, boottochtje, shoppen en zo nu en dan lekker dansen in een van de leuke bars.

Wie wil er mee???

Grt, Rachel

Hey Rachel,
Heb je ondertussen al iemand gevonden?
Groetjes
Shana

Hey, ik ben ook alleen en zou ook graag Last minute naar de zon en de zee gaan...ben geen uitgaander maar hou wel badsteden waar wat valt te beleven...ik zou wel 27/7 terug moeten zijn..

Hallo Rachel, ik zou ook wel een lastminuut zien zitten (verlof 21/07 tot 8/08), mijn voorkeur gaat eigenlijk naar het zuiden van Spanje,maar ik sta open voor andere bestemmingen. Stuur PM anders moest je interesse hebben. Zou leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen. Hoe meer zielen...

Holaaaa,

Wie wil er mee ?

Grt, Rachel
Als je iets low budget wilt kan je beter naar Side gaan , heel goedkoop en rustig relaxed! Grts

Hoi Rachel,

Ben je nog op zoek naar een reisgenote? Ik hou ook erg veel van een strandvakantie waar je lekker kan relaxen en af en toe eens wat kan gaan doen..

Zoek je nog iemand, dan hoor ik het wel van je!

Groetjes
Daisy

Ik zoek nog een leuk reisgenote, misschien ken je nog iemand, voor ibiza, als we maar goed met elkaar
kunnen praten, dan moet het lukken! valencio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan