Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgezel 16 - 25 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben_Lier

Member
Ok, nog maar eens proberen

Vorige keer heb ik ontstellend weinig reactie gekregen op mijn 'oproepje' :-(

Ben een 28 jarige jonge man uit het Antwerpse.

Iemand zin om ergens tussen 16 en 25 mei een tripje te maken? Het mag zowel een citytripje zijn als een zon/zee/strand vakantie, zolang het maar zonnige bestemming is en liefst ergens waar ik nog NIET geweest ben (Berlijn, Parijs, London, Egypte, Istanbul, Barcelona, Praag)

Staan nog op het verlanglijstje: Rome, Lissabon

maar alle andere voorstellen zijn ook welkom!

Heb al vaker alleen of met reisgezel gereisd en dat is altijd super meegevallen. Dus als je zin hebt in een weekje plezier/ontspanning/zon/rust/cultuur/lekker eten/... let me know!

Graag snel antwoord, want ik begin zo stilaan zenuwachtig te worden om nog iets te kunnen boeken ;-)

groeten,

Ben (ben_vandenbergh@hotmail.com)

helaba

Hey Ben,

heb net zelf een oproepje geplaatst om in portugal rond te trekken...als je zin hebt om mee te gaan..je bent zeker welkom...ben eerlijk gezegd ook wat ongeduldig om snel te boeken...ik kan vanaf 17 mei...plaats is eigenlijk om het even..zolang er een goeie mix is tussen natuur- cultuur -kennis smaken met lokale bevolking - etc...

ps: ben 29, v uit het gentse

doedoei!!

Reisgenoot gezocht

Hey Ben,

Ik ben Jenny, 24 jaar en kom ook uit Antwerpen.

Ik zou ook heel graag deze zomer op vakantie gaan, maar vind dit jaar ook geen reisgenoot. Vrienden/vriendinnen hebben reeds andere plannen, geen geld, geen tijd,.... je kent het mss wel.

Ergens dacht ik mss alleen te vertrekken, maar zie dat niet echt zitten, een week alleen zitten, en kost natuurlijk altijd meer alleen.

Ikzelf heb niet echt een vereiste van bestemming of specifieke datum. Wel zou ik het liefst ergens eind mei vertrekken, ergens waar het toch wel lekker warm is!
Qua soort vakantie wil ik wel ergens naartoe gaan waar wel wat te doen is. Ik wil op vakantie zowel eens kunnen relaxen op't strand als eens iets gaan bezichtigen, stadjes verkennen, eens 's avonds een stapje zetten, ...

hierbij mijn mailadres kunnen we mss eens even verder babbelen
jgeleyn@hotmail.com

grtjs jenny

Hey Ben

Ben een meid van 26 jaar uit limburg.

Had ook graag op vakantie gegaan dit jaar, maar om helemaal alleen te gaan zie ik niet echt zitten. Had een single reis geboekt maar die is helaas afgezegd wegens te weinig volk.
Zou graag een weekje willen genieten van rust op een strand, van alles te bezichtigen en s' avonds te genieten en beetje feesten.

Je laat maar iets horen van je dit is mijn mail adres lesley.durwael@hotmail.com

groetjes lesley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...