Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgezel 50+ fietsvakanties

Status
Niet open voor verdere reacties.

gisele

New Member
Ik ben een 54-jarige sportieve vrouw uit de Antwerpse kempen en zoek gezelschap om voor enkele dagen of voor een week te gaan fietsen in de Benelux. Ik denk hierbij aan de Moezel, de Rijn, Friesland, Drenthe, Overijssel, fietsen naar de Belgische kust, .... Ik heb nog geen concrete plannen maar heb de afgelopen jaren al wel redelijk veel ervaring opgedaan in deze regio's. Meestal hou ik het beperkt tot 60 à 80 km per dag en volg ik bewegwijzerde themaroutes of fietsknooppunten. Er kan vertrokken worden vanuit 1 standplaats of eventueel kan er elke dag verder gefietst worden. Als jij dezelfde microbe voelt, laat het mij dan weten ...
Als jij in dezelfde buurt zou wonen, kunnen we ook in het weekend dagfietstochten maken.

Beste fietsliefhebber,

Jou advertentie bij het reisforum spreekt mij erg aan. Ben een gehuwde man van 43 jr uit (Antw)
zonder kinderen met veel tijd om te fietsen bij LF- Grote routepaden. Zelf heb ik een trekkingfiets
Koga Myata F1 randonneur waar 'k in 1992 alleen vertrok richting ardennen en meefietste met een koppel
Nederlanders naar het eifelgebergte met slapen in jeugdherbergen. Was heel mooi en prachtig en voor
herhaling vatbaar., (Genieten van natuur en landschappen in alle eenvoud is mooi)

Sinds kort ben 'k terug lid van de Vlaamse Jeugdherbergcentrale in Vlaanderen prijs 16eur/jaar.
Ook rijdt ik nu voor de derde maal mee met de kennismakingsroutes bij LF - Grote routepaden,
Prov. Antwerpen- Oostvl- Limburg voor dagtochtochten op zondag van 64kms. Zie google grote
routepaden.be

Snelheid heeft geen belang, volhouden en af en toe een stopplaats voor rustig de beentjes te strekken en
te eten voor honger komt zijn van belang. Ook fietsen van standplaats naar standplaats is geen probleem.,
Alles kan is mijn leuze!

Ik zie het alleszins zitten om mee tochten te doen in Belgie en Nederland. Ben zeer sportief aangelegd, heb
onlangs mijn trekfiets laten onderhouden, met volledige fietskleding voor aankomende
fietsvakantie 2014 periode juli - aug.

Voor een tochtje binnen kort mag je mij contacteren mocht je interesse er zijn !!

Bellens Hans Gsm 0497.72.28.73
Duffelsesteenweg 91 Thuis 03.455.97.73
2547 Lint (Antw)

Vriendelijke groeten Hans Bellens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...