Reisgezel(e) gezocht voor september (tss 4 en 26) 2017

Joeri1983

Active Member
Reisgezel(e) gezocht voor september (tss 4 en 26) 2017

Wanneer: Ergens tussen 4 september en 25 september

Hoelang: Liefst 2 weken, maar kan ook langer of korter als het binnen de bovengenoemde periode valt
Hoe wil ik reizen: ik sta vooral open voor een combinatiereis. Cultuur, bezienswaardigheden, natuur,… zien, maar ook af en toe tijd maken om eens een half dagje of dagje te relaxen. Ik sta hierbij open of dit hier een roadtrip is met meerdere verblijfplaatsen of we een vaste verblijfplaats kiezen en van daaruit uitstappen doen.

Overnachten: Ik heb aan mijn vorige reizen gemerkt dat een goede nachtrust veel doet op een vakantie. In een tent zie ik mezelf dan ook niet overnachten. Mijn voorkeur gaat uit naar een hotel, appartement, huisje,… een hostel heb ik nog niet echt gedaan, maar ik denk dat dit me minder goed ligt. Het hoeft voor mij ook zeker geen hotel zijn met (all-inclusive, half pension,…) formule zijn. Zelfs enkel met ontbijt of enkel de overnachting is al voldoende. Zolang je maar even een beetje luxe of beter gezegd comfort misschien hebt. Dat mag voor mij wel op een vakantie.

Reisgezelschap: Ik zoek een reisgezel(le) man of vrouw, ergens in de leeftijdscategorie 21 – 36. Liefst een Niet-roker. Ikzelf ben niet echt de grote groepsmens. Een groepje van 4 is hierbij misschien ideaal of zelfs met 2 kan voor mij.

Naar waar: hierin stel ik mezelf volledig open: dit kan een mooie bestemming zijn in Europa, een roadtrip in de VS, een plaatselijk verblijf in Azië,…

Laat gerust iets weten bij interesse.

Bovenaan