Reisgezel gezocht midden september - 30-40j

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Nelleke01, 10 jun 2018.

1. Nelleke01

Nelleke01 New Member

Hoi

ik ben al een paar keer via dit forum op reis geweest, dus voor dit jaar doe ik opnieuw een oproepje :)

Ik wil graag ergens in de 2de -3de week van september een reisje maken. Griekenland, Turkije, Spanje, Portugal of een citytripje naar Marrakesch, Istanbul, Praag of Stockholm bv kan ook wel. :)

7 dagen op het strand liggen is niets voor mij, ik zie graag de omgeving :)

Grtjs
    Ellie

Arash vindt dit leuk.

2. Robert1983

Robert1983 New Member

Goeie avond,

Ik ben Robert 35 jaar kom uit Alphen aan den Rijn (Nederland). Ik ga met mijn ouders van 31 augustus tot 14 september naar Malaga Spanje we hebben daar een appartement gehuurd van particulieren en we hebben een retour vliegticket geboekt. Zo te lezen heb je al veel ervaring met reizen er zijn voldoende hostels en hotels in Malaga om te overnachten. Ik hoor graag wat je plannen precies zijn. Ik hou ervan om lekker op pad te gaan dus laat mij maar weten wat je wil gaan doen.

Groetjes Robert Brederode

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie