Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgezel gezocht Noord-Amerika (November)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pankotor

New Member
Hoi,

Ik ga samen met 2 vrienden (we zijn alle 3 jongens voor alle duidelijkheid) naar New York in November voor één week.
Ikzelf ben 23 uit Kortrijk, m'n reisgezellen zijn er 25 en 24 ook ongeveer en allebei regio Hamme.

We reizen met 3 naar ginder, na één week vertrekken zij allebei terug naar huis. Ik blijf echter nog 3 weken (ongeveer een maand in totaal) in Noord-Amerika. De steden die ik zal aandoen staan nog niet vast,maar enkele mogelijke pistes zijn bv. Vancouver, Montreal, Los Angeles, Las Vegas, San Francisco, Washington, Miami, ...

Ik kan trouwens normaal gezien een goedkoper tariefje regelen van hotel daar ik in de sector werk. Dit hangt natuurlijk veel af van stad tot stad enzo.

Voorkeur gaat uit naar een dame daar ik al een week zal samenzitten met 2 gasten, maar jongens mogen ook reageren indien interesse hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...