Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgezel gezocht richting aruba , ... (november 2010)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicotm

New Member
Goeie middag , Ben een 26 jaar persoon die iemand zoekt voor in november 1-of 2 weekjes richting aruba , jamaica of ander eilanden groep daar te gaan voor een cultuur en ontspanning vakantie. Weg van het koude weer hier en een beetje gaan opladen ver weg van belgie.

Moest er iemand intresse hebben laat maar iets weten.

Grtz nico

Hey,

Da's toevallig. Ik ben zelf net al een paar dagen aan 't zien om naar Jamaica te gaan. Normaal gezien moet ik me wel 2 weken vrij kunnen maken in november. Ik ben eventueel wel geïnteresseerd om dat verder te bespreken, maar zou liefst met een groepje van 4 gaan of zo. Dus als hier nog mensen geïnteresseerd zijn..?

Oh ja: over mezelf: ik ben 22, woon in Leuven en net afgestudeerd/net interimjob(je) begonnen en gepassioneerd door reizen, landen, culturen en natuur. Hou van combinatie tussen dingen bezoeken en ontspannen. Geen hele dagen strand voor mij, maar bvb wel in de voormiddag/vroege namiddag dingen bezoeken/rondkuieren/... en in de namiddag zwemmen/snorkelen/ontspannen.

Laatst bewerkt:
Hoi Hoi

Zelf ben ik op zoek naar reisgenoten die samen met mij willen island hoppen

Martinique en Aruba ken ik al .(heb zelf enkele maanden in Martinque gewoond). Martinique is de aanrader wat landschap betreft maar voor de hospitaliteit en veiligheid is Aruba de place to be!

Uiteraard, wil ik graag naar de andere eilanden zoals Barbados, Antigua, Cayman Islands, Bahamas, Trinidad ...

Noem maar op.

Iemand interesse?

Let me know !

Julie

Aruba / Barbados / ...

Dag beste mensen,

Wegens zeer tijdrovende voorbereidingen voor een seminarie 2 weken terug, en een berg werk, wist ik nu pas deftig mij over vakantieplannen te buigen.

Ik heb verlof genomen van vrijdag 26 oktober - maandag 5 november. Tot 29 oktober ben ik in Denemarken op een seminarie. Maar daags erna kan ik direct mee afreizen voor een weekje in de Caraïben. Ik ben er nog nooit geweest, maar de verhalen van het leven en de fauna in Curaçao van mijn nonkel hebben me al doen watertanden... Ook de andere archipel met Martinique, Barbados, St. Lucia moet ook pracht inhouden.

Het is vooral de koloniale Brits-Nederlandse geschiedenis die mij interesseert (heb dan ook in Leuven geschiedenis gestudeerd, daarna Internationale betrekkingen & diplomatie). Maar ook even uitrusten aan de 'bay' of alkoof moet ook zalig zijn. Dus ook combinatie: actief verkennen en de nodige ontspanning.

Even kort over mezelf: ik ben een 28-jarige Vlaming werkzaam bij een internationale NGO in Brussel, zeer open en sociaal, meertalig (ik spreek 5 talen, hoop er nog andere te leren). Zo doe ik graag een beetje 'research' vooraf over de locaties die worden verkend, o.a. bijzonderheden, anekdotes, ontwikkeling van handelscontacten etc. Ik beschik over een rijbewijs B en internationaal paspoort, dus mobiliteit ter plaatse is geen issue.

Kan ik me bij deze aanmelden als 'reisgezel nr. 4' ? Liefst afreizen niet later dan 31 oktober, mocht dat lukken... anders moet ik passen vrees ik.

Reserveren in groep zou normaal toch moeten vlotten eens we over locatie en route het eens geraken.

-Nico

Laatst bewerkt:
Ik vrees dat je hebt gereageerd op een topic van 2 jaar geleden en hier dus niet meteen reisgenoten zal vinden...

ah damn, ik ben overduidelijk echt niet wakker meer darned, dan maar een nieuwe oproep doen. Alvast mijn excuses...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...