Aruba / Barbados / ...
Dag beste mensen,
Wegens zeer tijdrovende voorbereidingen voor een seminarie 2 weken terug, en een berg werk, wist ik nu pas deftig mij over vakantieplannen te buigen.
Ik heb verlof genomen van vrijdag 26 oktober - maandag 5 november. Tot 29 oktober ben ik in Denemarken op een seminarie. Maar daags erna kan ik direct mee afreizen voor een weekje in de Caraïben. Ik ben er nog nooit geweest, maar de verhalen van het leven en de fauna in Curaçao van mijn nonkel hebben me al doen watertanden... Ook de andere archipel met Martinique, Barbados, St. Lucia moet ook pracht inhouden.
Het is vooral de koloniale Brits-Nederlandse geschiedenis die mij interesseert (heb dan ook in Leuven geschiedenis gestudeerd, daarna Internationale betrekkingen & diplomatie). Maar ook even uitrusten aan de 'bay' of alkoof moet ook zalig zijn. Dus ook combinatie: actief verkennen en de nodige ontspanning.
Even kort over mezelf: ik ben een 28-jarige Vlaming werkzaam bij een internationale NGO in Brussel, zeer open en sociaal, meertalig (ik spreek 5 talen, hoop er nog andere te leren). Zo doe ik graag een beetje 'research' vooraf over de locaties die worden verkend, o.a. bijzonderheden, anekdotes, ontwikkeling van handelscontacten etc. Ik beschik over een rijbewijs B en internationaal paspoort, dus mobiliteit ter plaatse is geen issue.
Kan ik me bij deze aanmelden als 'reisgezel nr. 4' ? Liefst afreizen niet later dan 31 oktober, mocht dat lukken... anders moet ik passen vrees ik.
Reserveren in groep zou normaal toch moeten vlotten eens we over locatie en route het eens geraken.
-Nico