Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgezel gezocht USA of Lat Amerika periode mid aug-mid sept

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shirley

New Member
Hoi hoi,

Ik ben nog op zoek naar een reispartner voor de maand aug/sept. Voorkeur Zuid-Amerika (Peru,...) of US (West Coast). Ik ben een V, 29, regio Oost Vl.
Ik trek graag rond, low budget, maar niet kamperen. Graag een mix van natuur, cultuur en af en toe wat relax.

Indien interesse: laat maar iets weten!

gr

Hallo Shirley,

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgezel voor Peru?
Dit is een bestemming die me al langer interesseert. mijn idee van reizen is hetzelfde van wat jij beschrijft. Ik ben wel geen uitgaanderstype. Verder handig om te weten: 33 jaar en woon in de provincie Antwerpen.

Groetjes, sylvia

Hallo Shirley en Sylvia

Peru en USA zijn ook mijn favouriete bestemmingen voor 2015.
Hoewel ik ook geen kampeerder ben, wil ik wel graag de Inca Trail in Peru doen.
Ik ben 31 V en van Leuven.

Groetjes

Margriet

hallo, op dit moment ben ik vooral aan het rondkijken voor US.
Peru staat zeker hoog op de to do lijst, maar US staat voor dit jaar op nr 1. x

Hey Shirley
reeds iemand gevonden? Ik wil ook dolgraag eens naar US, westkust. Dollarkoers wel minder interessant nu dan tijdje geleden, maar bon.
Hans 36j regio Gent.
Facebook Hans Van Acker
Greets

Ik ben van plan eind augustus,september naar Canada en/of the Usa te gaan.Ofwel de combi Québec-NY ofwel de Oostkust in de Usa.
Ik hou wat van afwisseling en improviseer graag ter plaatse en de auto maakt dit wat gemakkelijker.
Mochten er geïnteresseerden zijn kunnen we eens polsen en afspreken.Nu is het de moment.
grt,M

Hoi!

Ik hou van USA! Ik wil dit jaar heel graag de west-kust doen Ik kan me wel vrijmaken in september. Ik ben 21 jaar en van Antwerpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...