Reisgezel gezocht voor hawaii

Status
Niet open voor verdere reacties.

poepsie

New Member
hey,

ik zoek iemand om samen naar hawaii te gaan. de bedoeling is om 4 eilanden te zien en zoveel mogelijk af te zien. natuurlijk ook wat ontspanning en lekker zonnen. s'avonds iets gaan drinken en een leuke avond hebben. leeftijd liefst tot max 30 jaar. ik ben een vrouw van 26 jaar.

heb jij interesse? laat me vlug iets weten.

groetjes

zomer 2011

Wanneer zou je naar Hawaii willen gaan? Op welke manier wil je reizen?
Ik ben momenteel opzoek naar een reisgenoot/reisgenoten voor juli 2011, bestemming maakt niet zo zeer uit.

Hey

Ik las je post hier en door omstandigheden ben ik ook op zoek naar een reisgezel. Mijn verlofperiodes liggen echter al vast dus hangt er een beetje vanaf wanneer je zou gaan.

Verder lijkt het me op het eerste zicht wel zeker de moeite wat je daar voorstelt. Al lijkt het me zinvol om eens te zien hierbij of je hierbij qua reisdoelstellingen enzo.

Als je nog steeds op zoek bent naar iemand, kunnen we eventueel eens per mail contact nemen om te zien hoe je plannen er concreet uitzien?

groetjes

joeri

hey

Wel, ik heb verlof nu in april al, maar dat is te kort...

Dan van vrijdag 27 mei tem maandag 12 juni (al kan het zijn dat ik dan nog wat dingen dien te regelen door onverwachtse wijzigingen nu bij mijn huurders voor mijn appartement), maar als k het echt weet, kan ik het regelen.

De beste periode en meest geliefde periode voor mij ligt in augustus, ben dan thuis van 5 augustus tem 30 augustus.

Waarom hawai? wel eerlijk gezegd is de bestemming voor mij van minder belang, t voornaamste denk ik da ge me mensen zijn waarmee ge overweg kunt, er plezier kan zijn, en ge vooral de zelfde vooropstellingen, doelen , voorkeuren hebt op een reis... langs de andere kant zag ik hawaii staan en ja dat spreekt toch wel aan, mss van de films enzo... maar ik wil er wel graag eens meer over weten eigenlijk. en ik vermoed dat jij er alvast meer over weet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan