Reisgezel gezocht voor juli

• Onderwerp starter Onderwerp starter Timmy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmy

New Member
Hey,

Ik ben op zoek naar een reisgezel (m,v) voor de periode van half juli tot eind juli.
Het mag zowel een zon en zee vakantie zijn als een avontuurlijke vakantie zoals bv Noorwegen.
Liefst binnen Europa.
Heb je zin om samen iets te ondernemen geef dan gerust een seintje.
Ben een 33-jarige man uit Vlaams-Brabant.

Groetjes,
Timmy

Dag Timmy,

ik ben 45 (m) en zoek eveneens een reisgezel voor die periode (m/v) en een vleugje avontuur mag daar wel in zitten.
ben zelf al 2 keer naar Slovakije geweest (Tatra gebergte) en wil daar best nog wel eens heen, heb ook wel zin in de reis van Pasar naar Andorra, ziet er prachtig uit.

Tony

hallo,
ikzelf ben nog op zoek naar medereizigers voor een trekking in de Hoge Atlas (met beklimming van de m'goun 4070m) wegens annulatie om medische redenen van een andere groep. zie mijn oproep onder zelfde rubriek.
Ik organiseer de trekkings zelf in rechtstreeks contact met begeleiders in Marokko zelf. De gids en begeleiders zijn persoonlijke vrienden waardoor we dit zeer betaalbaar kunnen houden en er een zeer persoonlijk contact met en service van de berbers is.
Onze vorige trekkings lagen rond de 700 euro (alles in: vliegtuig, transferts, trekking, gids, kok,..., verblijf marrakech (1 nacht in juli) en drinkgeld,...). Nu waarschijnlijk iets hoger omdat het vliegtuigticket nu al duurder is. Prijs van de trekking zelf is afhankelijk van het aantal deeldemers.
Voorlopig zijn er twee overgebleven: ikzelf (50) en een 52 jarige (franstalige) man.
Ik heb foto's op facebook staan indien interesse.
martine

Hoi,

Ik ben een 43-jarige sportieve man,en zie een vakantie wel zitten.het mag lekker zonnig zijn in het zuiden,alsook iets avontuurlijker.
En het mag primitief zijn,tent,bed and breakfast,logies.
Ik kan vanaf de 19 juli;

groetjes franstan

Hey,

Ik ben op zoek naar een reisgezel (m,v) voor de periode van half juli tot eind juli.
Het mag zowel een zon en zee vakantie zijn als een avontuurlijke vakantie zoals bv Noorwegen.
Liefst binnen Europa.
Heb je zin om samen iets te ondernemen geef dan gerust een seintje.
Ben een 33-jarige man uit Vlaams-Brabant.

Groetjes,
Timmy

ZOnde dat het niet wat later is... ik heb immers de eerste week van augustus en eventueel de laatste van juli ter mijner beschikking, en dacht met auto en tent nog eens naar italie te trekken, viareggio... kan geen enkel ander moment verlof nemen aangezien ik moet rekening houden met m'n vliegschool

reisgezel juli

Hallo Timmy,

Ben zelf ook nog op zoek naar een reisgezel voor half juli... Noorwegen spreekt me wel aan, hoewel ik al een ganse tijd met IJsland in m'n kop zit :-)
Heb je ondertussen al iets concreets in gedachten, misschien al een keuze gemaakt over de bestemming?

Groetjes,
Sofie

(31 - Leuven)

Noorwegen

Timmy,

Kun je even vertellen hoe jii een reis naar Noorwegen ziet,
vliegtuig, wagen, rondtrekken met rugzak... .
Van waar ben je in Vlaams-Brabant.
Zelf van Averbode

Erwin

hoikes,

Nu zijn we am met 4 om die reis naar noorwegen te doen,sofie,erwin,stan,en timmy,tof he';
Ik ben ook benieuwd naar de praktische dingen,vliegtuig,wagen,hotel?

stan

zomer 09

Hallo Timmy,

Ben zelf ook nog op zoek naar een reisgezel voor half juli... Noorwegen spreekt me wel aan, hoewel ik al een ganse tijd met IJsland in m'n kop zit :-)
Heb je ondertussen al iets concreets in gedachten, misschien al een keuze gemaakt over de bestemming?

Groetjes,
Sofie

(31 - Leuven)

Hey Sofie!

Wij (19-m, 24-m, 30-m en 26-v) gaan komende zomer (juli) rondreizen in Kroatië, Slovenië, Bosnië, Hongarije. Het zal een periode worden van ongeveer 20 dagen, denk ik. Overnachten in hostels en reizen met de trein.
Misschien lijkt dit je wat... want kan nog wel wat vrouwelijk gezelschap gebruiken :biggrin:

Grtjs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan