Hallo, ik ben een 29-jarige meid uit Dendermonde en ben op zoek naar een leuke reispartner om begin oktober mee op reis te gaan, max 16d. Rondreis, rugzak, tent, alles behalve 2weken all inn! Combinatie cultuur, strand, natuur en avontuur...
Voor februari volgend jaar zoek ik ook nog een partner (Vietnam, Bali, Zuid-Afrika en India-Nepal spreken me dan wel aan.
Hopelijk tot hoors, Cathy.
Begin volgend jaar zou ik terug op reis willen, en de bestemmingen die je opnoemt staan ook hoog op mijn verlanglijstje!
Ik ga zelf ook graag lowbudget op reis. Meestal reis ik alleen, maar met 2 of meer kan ook wel plezant zijn veronderstel ik, als het klikt tenminste!
Dit jaar heb ik 2 weken rondgetrokken in Costa Rica, en in mei vertrek ik eveneens voor 2 weken naar Thailand. Ik koop over het algemeen gewoon mijn vliegticket, en overnacht in jeugdherbergen (ideaal voor als je alleen op reis bent).
Hallo, ik ben een 29-jarige meid uit Dendermonde en ben op zoek naar een leuke reispartner om begin oktober mee op reis te gaan, max 16d. Rondreis, rugzak, tent, alles behalve 2weken all inn! Combinatie cultuur, strand, natuur en avontuur...
Voor februari volgend jaar zoek ik ook nog een partner (Vietnam, Bali, Zuid-Afrika en India-Nepal spreken me dan wel aan.
Hopelijk tot hoors, Cathy.
Bali en Zuid-Afrika spreken we wel aan daar dit de enige zijn die ik nog zelf niet gedaan heb. Zou zuid-india of indonesië je ook aanspreken?
Ik moet wel erbij zeggen dat ik enkel in jeugdherbergen overnacht en niet in tent. Eigenlijk heb ik dit nog niet tegengekomen op men Azië reizen en zou ik het zelf afraden en ik er wel op sta om min. 1 douche per dag te kunnen nemen als het boven de 30 graden is
Ikzelf ben 33m van Gent. Laat gerust iets weten moest het je aanspreken.
hey,
ik ben Mieke 26 jaar en ben ook opzoek naar een avontuur, hou zelf ook van low budget reizen (ook een beetje uit noodzaak haha).
weet je al waarnaar je gaat? voor mij maakt het niet uit, ik wou eerst heel graag naar Afrika gaan, maar na wat langer surfen spreekt Azië mij ook enorm aan.
wat ik eerst doe maakt ni uit, als alles meezit heb ik nog veel tijd om van alles te doen
groetjes mieke
als je nog niemand gevonden hebt mag je me alt een mailtje sturen mieke_dh@yahoo.com
Wij zijn 2 vrouwelijke reizigers die tussen 22 en 25 januari 2011 naar Birma trekken.
Wij zouden graag een minibus huren met chauffeur en gids.
Dit is ongeveer ons traject voor 19 dagen:
Dag 1: - Yangon - Pyay
Dag 2: - Pyay - Bagan
Dag 3: - Bagan
Dag 4: - Bagan
Dag 5: - Bagan - Pokkuku - Monywa
Dag 6: - Monywa
Dag 7: - Monywa - Sagaing - Amarapura - Mandalay
Dag 8: - Mandalay
Dag 9: - Mandalay - Mingun - Mandalay
Dag 10: - Mandalay - Pyin Oo Lwin - Hsipaw
Dag 11: - Hsipaw
Dag 12: - Hsipaw - Mandalay
Dag 13: - Mandalay - Kalaw
Dag 14: - Kalaw
Dag 15: - Kalaw
Dag 16: - Kalaw - Inle Lake
Dag 17: - Inle Lake
Dag 18: - Inle Lake - Toungoo
Dag 19: - Toungoo - Bago - Yangon
We zouden een minibus met verzekering voor 7 personen kunnen bemachtigen via een Belgisch koppel .
De kostprijs voor alles inbegrepen (auto+ gids + brandstof) zou rond de 1000 euro uitkomen.
Als er mensen zijn die deze wagen met ons willen delen, stuur dan zo snel mogelijk een berichtje.
Dank bij voorbaat.
Vanaf 14/12 reizen we met openbaar vervoer in Cambodja en Laos maar checken wel nog de mails...