reisgezel gezocht voor ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lars1987

Member
Beste mensen,

Graag stel ik mij even aan jullie voor, ik ben een leuke, aangename 27-jarige jongeman uit de Antwerpse Kempen waarbij de reiservaring momenteel nog steeds beperkt is tot Europa. Hierin wil ik graag verandering in brengen en deze zomervakantie een verre reis maken. Waar naartoe? Dit is voor mij ook nog een groot vraagteken aangezien ik nog veel op mijn to-do list heb staan (Canada, USA, Zuid-Amerika, Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand, Cambodja, Maleisië, etc...). Het doel van mijn reis is echter wel om te gaan backpakken of vanuit een hotel of hotels verschillende uitstappen te doen en rond te trekken. Het is dus niet de bedoeling om ergens 14 dagen in een complex te gaan zonnen effe ter verduidelijking ;-)! Omdat ik (terug) student ben, zou ik natuurlijk graag de reis low budget houden en ben ik alsook verplicht om in juli/augustus/begin september op vakantie te gaan ;)!

Mijn vraag aan jullie is dan ook of er nog iemand op zoek naar een leuke reispartner of jullie misschien nog tips voor een beginnend backpacker. Ik zoek hiervoor een M/V liefst rond mijn leeftijdscategorie met een nodige portie humor en levenslust (y)!

Any further questions, SHOOT ;)!!!!

Beste Lars,

Toevallig geen interesse om een roadtripke naar/door noorwegen te maken? Ik wou namelijk 1e naar canada te gaan maar er is mij aangeraden (door een zeer ervaren backpacker ;) ) om naar scandinavie te gaan met de auto en een tent om een beetje te ontdekken welke manier van reizen het beste bij me past. Dan kan ik dat vervolgens in canada en andere landen toe passen!
Ik heb totaal nog geen plannen. Maar Noorwegen lijkt me als ontdekkingsreis wel de moeite... En van daaruit kan ik dan weer verder zoeken, want net zoals jij heb ik ook veel op mijn to-do lijstje staan.
Ik wou 1e alleen te vertrekken maar hoe meer ik op zoek en zo hoe spannender dat alleen vertrekken wordt!
Alles is bespreekbaar.
Groeten, Fien

Dag Lars!
De Kempen, love the accent! Ikzelf heb ook een accent gezien ik uit wvl kom!
27 jaar net als jou! Ik heb de laatste jaren al wat afgereisd! Ik ben nog op zoek naar iemand om mij te vergezellen. Eind augustus en begin september. Ik ben ook niet zo kieskeurig over de locatie dus misschien moeten we eens afspreken en dat eens bespreken!
Er staan wel wat locaties tussen die ik ook wel nog eens wil zien! :). Hopelijk tot snel!
Ik reis altijd met de backpack en ken wel wat manieren om te besparen! Reizen gaat om de expierence en niet de luxe! Desnoods tentje meenemen

Hallo lars en fien,ik ben bart,vl Brabant 28j :)
Ik vertrek p 28aug tot 3 oktober Door Thailand en stukje Laos voor 1e keer backpacken en zoek ook nog naar medereizigers,ingeval jullie interesse hebben, geef gerust mr e seintje :)
Gratis bart

Hoi Bart, klinkt zeer aanlokkelijk maar aangezien ik dit jaar nog voltijds student ben is dat jammer genoeg niet realistisch voor zo'n lange periode! Misschien volgend jaar zeker eens te overwegen!
Toch bedankt voor het voorstel!

Groetjes,
Lars

Hey lars,
Ik ben aan het rondkijken/plannen om de laatste 3 weken van juli te gaan rond trekken in Indonesie (bali, lombok en gili eilanden). Het liefst zou ik dit nog met iemand doen.

Moest je interesse hebben in deze landen, of meen info willen over mij of deze landen, laat me gerust maar een berichtje ;).

groetjes,
Dries

Hey!

Ik ben een 24-jarige meid en ik droom elk jaar opnieuw om een verre reis te maken.
Zelf ben ik ook low-budget ;-).
Vorig jaar ben ik alleen naar Ecuador (Galapagos Islands) voor 3 weken gereisd.
Met backpacken heb ik nog niet echt ervaring, maar ik ben een avontuurlijk type.
Mijn vakantiebestemmingen: Thailand, West-USA, Afrika, Zuid-Amerika, Australië..

Grtjes

Lisa

Hoi Lisa,

Danku voor je mailtje! De plaatsen die je opnoemt klinken alvast zeer interessant! Aangezien ik (terug) student ben, zal het voor mij ook low budget worden! Thailand zou ideaal zijn om te beginnen als backpakker volgens goeie bron ;-)! Ik weet niet vanwaar jij bent? Ik ben van Herenthout! Je mag me ook steeds toevoegen via Facebook als dit makkelijker is, dit is: Lars Peeters Herenthout intypen! Hopelijk tot snel!

Groetjes,
Lars

Hoi Dries,

Bedankt voor je bericht! Juli is jammer genoeg onmogelijk voor mij omdat deze maand al volledig vol zit met festivals en werk! In augustus heb ik wel vrij, op de eerste week na!

Groetjes,
Lars

hallo

mijn naam is Anne en ben alleenstaand en op zoek naar een reismaatje om
in juli 3 of 4 weken naar Canada Laval/montreal te reizen en daar in de omgeving rond te trekken
Ben een goedlachse persoon en houd van allerlei dingen
Natuur,water, strand, etc en heel veel plezier maken
Het is mijn droom om Canada te bezoeken ben jij ook iemand die droomt om eens naar canada te kunnen gaan
je kan me contacteren via email

[email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan