Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgezel Jan 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

EllenG

New Member
Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een trip van 3 à 4 weken eind 2017, begin 2018 (oh ja , nieuwjaar in het buitenland !!)
Regio ? Er liggen een aantal regio's op tafel, maar andere opties zijn ook mogelijk : Marokko / Iran / Mexico / Cuba

Ik ben een 32-jarige vrouw uit Gent die houdt van avontuurlijke reizen met basic comfort afhankelijk van de bestemming.

Hoi Ellen,

Cuba en Mexico spreken me erg aan.In Cuba ben ik al geweest maar het is daar zo goed en zo mooi dat het echt wel voor herhaling vatbaar is.Mijn
beste vriend is dan weer vol lof over Mexico.Hij zat in een knap RIU hotel in Cancun en heeft ongelofelijke uitstapjes gedaan.In Cuba zat ik toevallig ook in een heel mooi RIU hotel in Varadero en ik heb ook elke dag uitstapjes gedaan.Havana was wel het ongelofelijke hoogtepunt met s'avonds een Cirque de Soleil show met alles erop en eraan.Het zijn geen goedkope reizen maar ik heb het er zeker en vast voor over.Ik ben toen ook in januari geweest in Cuba en het was er elke dag toen 25 graden en nooit regen gehad.

Groetjes,
Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...