Reisgezel(len) gezocht Backpacking Thailand Aug-Sept 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartman86

Member
Hallo,
ik ben Bart 28j vanuit Vlaams Brabant en reis graag & wil graag voor 1e keer gaan Backpacken in Thailand maar niet alleen....anders toch.
icon_e_smile.gif

Deze Zomer zou ik graag +- 3/4 weken(Aug/Sept)(als ik data krijg van werk) ik dach van 30/08 tot 27/09 te gaan,geen luxe ,Big hotel all in ofzo ..Rugzak,door natuur trekken,rondreis , ....liften ,op Avontuur Kwa!
zou zo graag eens zo een ervaring willen meemaken,veel zien en daar niet perse veel voor betalen!creatief zijn.

Ik zou zo graag eens iets *nieuws* wil ontdekken,nieuwe cultuur wil opsnuiven!en mischien nieuwe dingen over mijzelf ontdekken op reis lol , eind Augustus-begin september zijn de Vliegtickets goedkoper...,! Alleen of met geinteresseerden. ik dacht aan een Budget van +- 1400-2000(if needed voor 4w) euros (incl vliegtuig)

Ik zoek reisgezel(len) man/vrouw ,graag tussen 20-32j,33j mag ook
icon_e_wink.gif
,met meer hoe liever,meer vreugde.
Open personen,dat niet moeilijk ingesteld zijn,kunnen lachen,graag op avontuur gaan,en die niet perse Luxe nodig hebben.

ikzelf ben simpel,openminded,humoristisch,sportief ingesteld
Reeds nr gereisd:Venezuela,Dom Rep,Cyprus,Djerba,France,Isla Margaritha

Heb je interesse? laat me gerust iets weten voor andermans ideeen sta ik ook open om naar te luisteren

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan