Reisgezel(len) gezocht voor reis in juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zanzan

New Member
Hallo allemaal,

Aangezien ik in augustus begin te werken (ben momenteel laatstejaarsstudent aan de KULeuven), kan ik enkel in juli op reis gaan. Dat valt nogal tegen aangezien ik (met enkele vrienden) jaarlijks in augustus op reis ga, en de reis ook dit jaar zo gepland is terwijl ik vastzit aan men contract. Ik zit dus zonder reispartner(s). Wie zou me graag willen vergezellen op reis en een mooie tijd beleven? Het liefst doe ik trekvakanties of fietsvakanties waarbij de Dolomieten, de Eiffel, de Pyreneëen, de Highlands in Schotland, de Fjordenkust (met zijn, helaas wegsmeltende, gletsjers) in Noorwegen etc bestemmingen zijn die ik dolgraag eens wil aandoen. Ik hou van natuur. Ik hou ook van sport op vakantie. Maar in principe speelt dat niet echt een rol. Ik wil even graag naar een Zuiderse bestemming trekken om daar in iets luiere doen te genieten van de rust, afgewisseld met wat uitgaan en cultuur. Het land van bestemming speelt ook geen rol. Overal zijn mooie omgevingen te bespeuren. M/V maakt niet uit, maar liefst wel van ongeveer men leeftijd (ben er 22). Kortom, stel maar iets voor en laat maar weten als je geïnteresseerd bent in een toffe reis in juli.

(Liefst reageren via de mailfunctie in men profiel, ik weet namelijk niet hoe vaak ik dit forum zal checken)

Vriendelijke groeten

Een Kempenaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan