reisgezel(lin) gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter DM3183
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM3183

Guest
hallo allen,

ik zoek een reisgenoot (m/v) voor een reisje of citytrip. Heb nog niks in gedachte.

Reisduur : alles van 1 dag tot 1 maand
Periode : ergens tussen april 2010 - oktober 2010 (nov en dec zou ook nog gaan)
Stijl : rugzak of hotel,....(maakt niet uit)
Bestemming : eender

Heb ook interesse in groepsreizen zoals bv met joker of dergelijke.

Ik ben van het Antwerpse, man, 28jaar. Geen discotheekganger, maar eerder terrasje of café. Ik hoef ook geen hele week aan het zwembad of strand te liggen.

Hallo,

Ik zoek nog één / meerdere reisgenoten voor Rome (20-24 mei, otk.)
Eventueel te combineren met Napels ...

Bedoeling is om enkele musea te bezoeken, de stad verkennen, te genieten van de Italiaanse keuken en door te zakken op café of terras.

Aan het strand liggen nietsdoen is geen optie, dat kan ik thuis ook.

Paul (Gent, 33 jaar)

Hey,

We gaan met 3 (1m/2v) naar China met shoestring (reis Groots China), vertrek 5 juni. We zoeken nog een 4de persoon zodat de reis doorgaat? In mijn oproep op dit forum staat het reisprogramma.

Moest je graag meewillen, je bent zeker ook welkom! We zijn ook van het Antwerpse (leeftijd 30-35j)

Groetjes

hallo allen,

ik zoek een reisgenoot (m/v) voor een reisje of citytrip. Heb nog niks in gedachte.

Reisduur : alles van 1 dag tot 1 maand
Periode : ergens tussen april 2010 - oktober 2010 (nov en dec zou ook nog gaan)
Stijl : rugzak of hotel,....(maakt niet uit)
Bestemming : eender

Heb ook interesse in groepsreizen zoals bv met joker of dergelijke.

Ik ben van het Antwerpse, man, 28jaar. Geen discotheekganger, maar eerder terrasje of café. Ik hoef ook geen hele week aan het zwembad of strand te liggen.

Hallo,

Ik ben Grégoire, 18 jaar, en student aan Ugent (1e jaar), mijn hobbys zijn sporten en reizen. Mijn examens zijn de 22e juni gedaan, en ik had daarna graag op reis geweest. De 23e juni kan je met airmalaysia (vanuit parijs) naar Kuala Lumpur vliegen. voor de retourdatum zijn er nog enkele dagen beschikbaar. Prijs komt (taxen inbegrepen) op 520eur uit.
Daar ik mezelf nog te jong acht om de trip volledig alleen te doen, zocht ik een reisgenoot. Bvb om samen naar ginds te reizen, en evt. enkele dagen samen op pad te gaan (KL zelf beozeken, Singapore,...) heeft u interesse? Laat mij iets weten :biggrin:

hey een reis voorstel

Ik zoek een reisgenoot.

om rond trekken met de auto tussen 31/04 & 5/05 .

Bekijk zeker eens de mogelijke route in de bijlage.

De bedoeling is low budget.

Ik ga graag voor de zeer mooie natuur en bergen van Oostenrijk en Zwitserland ,

cultuur stad verkennen.

laat iets weten bij intresse

Bijlagen

• 1.2.webp
    1.2.webp
    162.2 KB · Weergaven: 6
  • 1.1.webp
    1.1.webp
    185.6 KB · Weergaven: 3
Citytripke

Waarom eens niets iets anders zoals Sofia bv ? Vlucht is nog geen 3 uur,kost weinig, alles spotgoedkoop ginds en mooie mensen. Ik ken het daar, ik ga dikwijls alleen maar wat Belgisch gezelschap is toffer. Just mail me als het je iets zegt.

Waarom eens niets iets anders zoals Sofia bv ? Vlucht is nog geen 3 uur,kost weinig, alles spotgoedkoop ginds en mooie mensen. Ik ken het daar, ik ga dikwijls alleen maar wat Belgisch gezelschap is toffer. Just mail me als het je iets zegt.

beste,

ik ga eind juni en begin juli naar de balkan (met ryanair naar zadar) en zo de Balkan gaan verkennen (Bosnie, Servie, Bulgarije,..). Als ik alleen was had ik graag samen geweest, maar mn broer gaat ook al mee, en met drieen reizen is moeilijk (ik spreek uit ervaring!).

Mss een volgende keer? (studeer ook slavistiek, dus ken de taal ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan