Reisgezel met hond(je) gezocht ...

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Vinto, 4 jan 2018.

Tags:
  1. Vinto

Vinto New Member

Hallo,
    Wij (Cairn/T/2jr&ik/vr/58 uit 't Antwerpse) zoeken een gelijkgestemde reisgezel.
    Ierland, Noord-Engeland, Zweden zijn onze laatste trips. De Ardennen/zee en buurlandjes zijn dé leukste actieve weekendjes (ttz dagelijks wandelen, lekker eten ;) en genieten van de rust/natuur/stadje)
    Reizen 'met' auto, trein, bus, boot ... 'in' hotel, hostel, B&B, tent, ... als we maar met hond welkom zijn.
    Zin om er op uit te trekken ? Even kontakteren en we zien wel of 't klikt :) ...

2. Johanna S

Johanna S New Member

Hallo,

Zelden zie ik een oproepje om te reizen met hond. Ik ben een 60-jarige Nederlandse vrouw die in de Oostkantons (Büllingen) woont. En ik heb een 12-jarige lieve hond, die heel goed met andere honden om kan gaan, zolang ze niet al te speels zijn. Hij heeft last van zijn gewrichten en wil dus niet wild spelen met andere honden.
    Ik ben een ervaren reizigster en reis het liefst met de auto, maar trein, bus , boot en andere vervoersmiddelen zal ik zeker niet uit de weg gaan. Ik heb tijdens mijn reizen geslapen in luxe hotels en in de meest afgrijselijke onderkomens. Ik ben flexibel als het om een slaapplek gaat, het is de ervaring die telt. Ik kan geen lange wandelingen maken, maar geniet enorm van rust en natuur en lekker eten is een absolute must voor mij.
    Nadeel kan zijn dat ik rook, dus als je daar bezwaar tegen hebt, dan stopt het hierbij.
    Groeten van
    Johanna

3. Vinto

Vinto New Member

Dag Johanna,
    Kan ik mezelf voorstellen via een PB ?
    Groetjes,
    Greet

4. Goa

Goa New Member

Hey, ik ben Goa en word op 9 juni 2018 1jaar.
    Men baasje heeft me al spelend geleerd om te gaan met andere hondjes, poesjes, hamsters, kindjes en zelfs met de kikkers spring ik mee.
    Graag had ik kennis gemaakt met reu(en) en :eek:f teef(jes) met een correct opgevoed baasje om deze zomer een trek vakantie te maken door 1 of meerdere scandinavische landen met voorkeur voor noorwegen.
    Het liefst profiterend van het vrij camperen.
    De datum van vertrek en terug komen speelt voor ons geen rol; wij passen ons aan.
    Ook hondje die reeds een andere bestemming kozen maar nog steeds op zoek zijn naar een reisgenoot mogen reageren met een voorstel.
    Voor ons zijn sociaal zijn en genieten van de reis belangrijker dan de bestemming.
    Groetjes,
    Goa en steven

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie