Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgezel naar Cuba enkele weken tussen november-januari 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

camille ghekiere

New Member
Hallo,

Ik ben een 20-jarig meisje uit de streek rond Gent. Ik ga ergens in de maanden november, december of januari op reis naar Cuba en zou graag een aangename reisgenoot vinden. Ik heb het voorbije jaar in Spanje gewoond, en ik zou met liefst iemand gaan die zoals ik ook Spaans kan. Ik zou graag een rondreis doen, gebruik makend van bussen en openbaar vervoer, bij lokale mensen logeren en de cultuur van binnenuit leren kennen voor zover dat mogelijk ik. Ik ben in voor een mix van avontuur, cultuur en ontspanning, dat maakt me allemaal niet zo veel uit zolang het maar niet het platgetrapte toeristencircuit is.

vele groetjes en twijfel niet om mij te contacteren!
camille

Hallo,

Nadat een vriendin haar vakantie heeft geannuleerd ben ik terug op zoek naar een reisgezelschap.
Momenteel heb ik nog een zee van tijd in januari en misschien ook wel in november.
Ik spreek totaal geen Spaans.

Laat maar weten of je het aanspreekt of niet.
Groetjes, Sven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...