Reisgezel schoolvakanties en zomer 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

annel1

Member
Ik ben Anneleen, 30 en leerkracht. Ik zou graag toffe mensen ontmoeten die dezelfde reisverlangens hebben. Ik kan enkel reizen tijdens de Belgische schoolvakanties, dat maakt reizen wel een stukje duurder. Misschien zijn er nog mensen gebonden aan deze periodes.

Citytrip tijdens paasvakantie?
Lange reis naar verre oorden tijdens zomervakantie?

Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in cultuur (en dan bedoel ik wel niet 1001 musea bezoeken) en lokale sfeer opsnuiven. Ideale zomervakantie eindigt eventueel ook met een paar dagen strand. Ik reis met een middelmatig budget, ik logeer het liefst in gezellige guesthouses en niet in megahotels. Ik reis ter plaatse ook voornamelijk met het openbare vervoer.

Vorige jaren ben ik naar Syrië en Jordanië geweest (met Koning Aap), naar Thailand en Cambodja (op eigen houtje, met een vriendin), naar New York, ...

Ik zou graag naar Vietnam, India, Indonesië ... gaan, maar alle suggesties staan open. Eventueel zoek ik ook mensen die mee willen gaan op een groepsreis met Koning Aap (bv. India).

Hey Anneleen

Hey Anneleen,
Ik ben net zoals u gebeten door de reismicrobe en zou volgend jaar ook een paar reizen willen maken.
Maar het is idd niet zo gemakkelijk om gelijkgestemde mensen te vinden...
waarik zeker nog naartoe wil is indonesië en Australië. voor de rest sta ik zeker open voor allerhande andere bestemmingen.
zal eve snel iets meer over mezelf vertellen...
ben ne 26 - jarige sportieveling. ik werk een 5 jaar en woon een 3 jaar alleen.
mijn hobby's bestaan ook voornamelijk uit sport (zwemmen, fietsen, lopen) maar af en toe een gezellig avondje uit, iets drinken, iets eten, naar de film,... slaag ik ook niet af.
ik zal je mijn msn - adres geven en dan kunnen we daar verder babbelen he.

[email protected]

groetjes

dag Anneleen,

je berichtje sprak me wel aan, omdat ik me goed in jouw reisverlangen kan vinden! er zit wel een leeftijdsverschil tss ons (ik ben 20(v)) maar wie weet...
Ik sta ook in het onderwijs (basisschool Gent). Niet als leerkracht maar als extra begeleidster, half time. Daarbij studeer ik nog eens aan het volwassenonderwijs als opvoedster.
Ik ben dus ook verbonden aan de vaste schoolvakanties!

Ik las dat je al naar Amerika bent geweest, het land waar ik komende zomer ook graag naartoe wil,...

Uit welke regio ben jij?

Laat je iets weten?
Grtjs, Jolien

Dag Anneleen, ik ben Nic, 5 jaar ouder en ook een collega uit het onderwijs. Dus daarmee is juli mijn reismaand de laatste jaren geworden. Vooral als je langere reizen wilt maken. Nu ik ben wel nooit met Koning Aap meegegaan, maar eerder met Joker en Anders Reizen.

Ik heb wel interesse in landen als Iran of India, .... Ik kijk wel ook graag naar de cultuur, maar soms trek ik ook al eens liever de natuur in. Maar ik ben geen alpinist of zo, maar een goede wandeling, waarom niet??

Ik kom eigenlijk uit de kanten van Diest en mss kunnen we eens zien of er gemeenschappelijke zaken in onze manieren van reizen zitten.

Groeten

Vervolginfo

Alvast bedankt voor de reacties,

de paasvakantie is intussen al geen optie meer voor mij,

dus ligt de focus nu op juli;

favoriet van het moment is de groepsreis van Kongin Aap naar oost-turkije,

dus als er nog mensen in geïnteresseerd zijn, zeker laten weten!

Anneleen

schoolvakantie

hallo,

ik ben ook leerkracht en iben ook op zoek naar iemand om samen op reis te gaan.
voor deze paasvakantie zou ik graag een citytrip plannen, maar wel in de buurt van het zonnetje.

groetjes Sofie

Zonder zon

Dag Sofie,

ik heb al een paasvakantie-citytripje gepland intussen, maar wel zonder zongarantie! Ik ga met mijn zus een paar dagen naar Londen.

Groetjes en bedankt voor de reactie,
Anneleen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan