reisgezel september 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezocht: reisgezel(len)
Bestemming: ver (warm optioneel), nader overeen te komen :good:
Periode: 30 augustus - 19 september
Budget: reikend van 5€ tot 2000€
Rugzak, kennis van het Engels en fototoestel aangeraden

wat valt er te zeggen over mij? ik ben 22, studeer aan plantijn in antwerpen en volgend jaar vanaf januari in zweden. heb zowel een rijbewijs als een auto en van 1 tot 19 september nog geen plannen :D

laat maar iets weten!

Hallo Matthias,

Ik ben nog voor dezelfde periode op zoek naar een reisgezel!
Ik ben Simon, 18 jaar. Heb net mijn eerste jaar journalistiek gedaan, op Plantijn:biggrin:
De bestemming is me ook niet belangrijk, wel wil ik het prijskaartje onder de 600 a 700 euro houden...
Roadtrip?:cool:

Laat me iets weten!

reisje!!

Heeeeej Mathias,

IK WIL IK WIL IK WIL!!!

Ben 21, studeer ook in antwerpen, & zou graag begin september vertrekken:)

Laat maar iets weten, xx

Hoi, ik ben Tine, 22 jaar en kom uit Utrecht. Ik wil de eerste van september vertekken naar Indonesie. Beginnen in Noord Sumatra en daarna doorreizen naar Java en Bali. Zin om mee te gaan?

Backpacking to the sun!

Bali, Java, Sumatra klinkt allemaal héél goed :good: september begint dichterbij te komen dus er moet werk van gemaakt worden als we deze reis willen doen. Mijn perfect scenario is: Met de rugzak naar daar gaan, ter plaatse slaapplaatsen zoeken en rondtrekken tussen de eilanden. uiteraard met een paar keer gewoon aan een strandbar zitten en wat zwemmen, aangezien Bali tot de top 10 mooiste stranden behoort :smile: ik heb even gezocht en een ticket naar Bali kost ongeveer 1000€ heen en terug, lijkt wat veel precies?

face to the book!

kan iedereen die mee wil anders zijn/haar facebook posten? kwestie van de communicatie wat vlotter te laten lopen :tongue:

Dag allemaal,
een reis naar Bali zie ik uiteraard zitten, maar het prijskaartje is iets boven mijn budget (als het klopt dat de vlucht alleen al €1000 kost). Mocht er nog iets anders uit de bus komen: m'n facebook vind je als je 'Simon Schellekens' zoekt.

Ja ik ben zelf al een tijdje bezig met deze reis te plannen.. het is ook wel net iets meer dan gewoon een vakantie! Ik wil inderdaad met de backpack gaan rondreizen en kijken wat ik allemaal tegenkom! Daarbij wil ik beginnen in Noord-Sumatra om daar de jungle in te gaan en het toba meer te bekijken. Vervolgens naar Yogyakarta voor de borobodur, prambanan, bromo-vulkaan.. door naar Bali om daar mooie dingen te bekijken en vervolgens nog een weekje Flores. De vluchten zijn bij elkaar inderdaad zo'n 1200 euro. Voor de rest is alles in indonesie wel heel goedkoop.. 2000 euro is ongeveer het totale prijskaartje! Ik zou het fijn vinden om een (gedeelte) samen te reizen, voor de gezelligheid en omdat ik voor het eerst een dergelijke reis ga maken! Als er ook iemand daadwerkelijk geinteresseerd is in een dergelijke reis hoor ik het graag :).

Ik ben ook wel geïnteresseerd om mee te gaan, al is 2000 euro echt boven m'n budget om op amper twee weken te spenderen vrees ik...

Ik zoek iets tussen 3-18 september (aangezien mijn geplande reis geannuleerd is), avontuur, prachtige natuur, goed gezelschap en plaatselijke cultuur en niet teveel plannen zijn de kernwoorden. ;-) Thailand van Noord naar Zuid is misschien al iets goedkoper (1500 euro ofzo)? Laten jullie weten of er al iets gepland is ondertussen, waarheen en met wie van de geïnteresseerden hier? ;-)

(Ik wil mijn gegevens dan wel via privébericht doorzenden voor facebook bv.)

xxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan