Reisgezel (v) gezocht zomer '19

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Juf Stephanie, 5 jan 2019.

Tags:
  1. Juf Stephanie

Juf Stephanie New Member

Hoi allemaal,

het is alweer januari dus dringend tijd om wat reisjes vast te leggen ;). Ik ben een 31-jarige, single juf uit de Kempen die graag op reis gaat. Via dit forum is het me al drie keer 'gelukt'. Ik ben nog op zoek naar iemand die ook graag richting zon trekt voor een rustig reisje (combinatie zwembad; zonnen; stadje bezoeken; excursie doen...). Ik heb al veel in Europa gezien (enkel Corsica, Sardinië, Santorini, Sicilië en een paar minder bekende Griekse eilanden staan nog op het 'lijstje'). Buiten Europa is het lijstje nog beperkt.

Moest je interesse hebben, hoor ik het graag en kijk ik ernaar uit om eens kennis te maken.

Stéphanie

2. Loodgieter Wim

Loodgieter Wim New Member

Hoi Stéphanie,

Tijdens het lezen van jou berichtje merkte ik al meteen dat wij enkele raakvlakken hebben. Ik ben Wim, een 31-jarige, single loodgieter uit de Kempen en ga ook heel graag op reis.
    Graag ga ik ook naar de zon en ben niet vies van cultuur, lekker eten en drinken en durf zelfs wat avontuur aangaan.
    Het is de eerste keer dat ik een reisgenoot zoek, omdat vele van mijn vrienden niet dezelfde vakantiedagen delen of andere interesses hebben qua bestemming.

Het enige obstakel dat ik momenteel zie, is de periode om op vakantie te gaan. Ik had graag een reis gedaan tussen OHH en Pinksteren, omdat dit een hoop scheelt in kostprijs,
    en ook tijdens deze periode kan ik mijn vakantiedagen het beste benutten.
    In de zomervakantie heb ik 3 weken bouwverlof, dit zou me eventueel ook passen, maar zocht toch eerder een buddy om eind mei op vakantie te gaan.

Om niet op de feiten voorop te lopen zou ik graag toch wat meer over je te weten komen, om te zien of we een bepaalde klik hebben. Het is wel belangrijk om goed overeen te komen natuurlijk :D
    Ook van jou kant moet er natuurlijk interesse zijn om met mij als travelbuddy op stap te gaan, daarin ben je zelf ook vrij om te kiezen.
    Bij deze heb ik dus al een korte beschrijving gegeven over wie ik ben en hoe ik mijn vakantie graag doorbreng.
    Mijn mailadres is wim_embrechts@telenet.be dus je mag me gerust een mailtje sturen als je interesse hebt om beter kennis te maken.

Hopelijk kunnen we elkaar ergens vinden en gaan we ongetwijfeld een onvergetelijke reis tegemoet.
    Maar dat zullen we nog wel zien dan ;)

Mvg,

Wim

3. Van den Eede David

Van den Eede David New Member

Hey Stephanie,

uiteraard ben ik geïnteresseerd in enkele van jouw voorgestelde vakanties :)
    Ik zelf heb ook een zoekertje geplaatst en kan je ook eens bekijken, misschien komen we er wel uit om een leuke vakantie te beleven! :)
    Mijn mail adres: vandeneededavy@hotmail.com
    Groetjes,
    David

4. marjo

marjo New Member

5. marjo

marjo New Member

hai stephanie

ik ben hier nieuw dus is ff uitzoeken allemaal ik ben net als jou single en dus ook op zoek naar een gezellige vrouweljke reisgenote om naar de zon mee tegaan
    overdag zon zee strand cultuur en davonds gezellig de boulevard over terasje pakken ik hoor het wel van je
    grt mar

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie