Hallo daar aan de andere kant, ik ben 60 jaar, weduwe en woon in de provincie Oost-Vlaanderen. Ik hou van reizen maar zie het niet zitten om alleen op reis te gaan, vandaar dus dat ik op zoek ben naar een dame die dit samen met mij zou willen doen. Ik hou van natuur, cultuur, een beetje planning op voorhand, geen grote wandeltochten of jeugdhotels. Wel wandelingen, fietstochtjes, musea bezoeken alles in mate. Het hoeft niet de grote luxe te zijn, maar ik hou wel van een gezellig hotelletje, b&b, niet de dure dingen, maar aangename zaken. Humor en gewoon genieten zijn me niet vreemd. Mocht je iemand zijn die golft dan is dit zeker een pluspunt vermits ik beginnend golfer ben en wel eens een golftrip ook zou willen doen. Iemand uit Oost-Vlaanderen zou ook wel fijn zijn om dan eventueel ook eens een filmpje, toneel, concert ea mee te pikken. Iets dat nu vooral op mijn verlanglijst staat is Mallorca en wat dan zeker niet zou mogen ontbreken is een bezoek aan de Rafael Nadal Tennis Academie. Neen ik ben geen freek maar gewoon fan. Er zijn nog heel wat dingen die op mijn lijstje staan zoals eens een paar dagen naar een kuuroord in Bulgarije.... Maar alleen is maar alleen vandaar dus. Ik zou wel graag de kamer delen om meteen die meerkost uit te sluiten. Zie je het zitten neem dan eens contact op en wie weet....